Låter brahoppas de, de bad mig fråga bland mina kollegor och vänner. Så är du elkraftskonstruktör så kommer det kanske ett bra tillfälle.
Jag är nog tyvärr inte klassificerad till det jobbet men tack ändå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter brahoppas de, de bad mig fråga bland mina kollegor och vänner. Så är du elkraftskonstruktör så kommer det kanske ett bra tillfälle.
Man måste nog vara skadad på ett speciellt sätt!Låter bra
Jag är nog tyvärr inte klassificerad till det jobbet men tack ändå
Ta en öl på O'Leary'sJag ska strax byta tåg i Katrineholm och fick precis reda på att det är jätteförsenat. Ser fram emot ca 1,5 h väntan på min anslutning.
Ta en öl på O'Leary's
Skit samma, det går att lösa med litegod vilja från arbetsgivaren, du kan få ledigt men skriva tid.Försökte men jag har för många sparade redan sedan tidigare.
Åh, en bondgård mitt i stan skulle jag vilja se!17 grader kallt när jag red så valde att hålla rumpen varm barbacka och stanna på ridbanan och utanför på gården så jag kunde rida i grimma och grimskaft och låta pållan slippa bettet ☺. Skrittade en halvtimme och visst ska man inte anstränga en häst så värst i denna kyla men en liten galopp hade vi kunnat ta om inte ridbanan var för hård, mys .
Sen under kvällen fick det bli julklappsinslagning och glögg medan sambon tittade på En bondgård mitt I stan, också det mysigt .
Förstår jag! Den är mysigÅh, en bondgård mitt i stan skulle jag vilja se!
Det låter som en kul programidé. tyvärr får jag tydligen inte glo på svensk TV här. Jag hade gärna velat fultitta på Bonde söker fru också.Förstår jag! Den är mysig
Jag anar ett tema i programmen du vill seDet låter som en kul programidé. tyvärr får jag tydligen inte glo på svensk TV här. Jag hade gärna velat fultitta på Bonde söker fru också.
Ja det är det! Vad trist! Haha fultittaDet låter som en kul programidé. tyvärr får jag tydligen inte glo på svensk TV här. Jag hade gärna velat fultitta på Bonde söker fru också.
Men va?!Jag anar ett tema i programmen du vill se