Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Känns igenJag skriver önskelista varje år, och det gör resten av min familj också! Älskar den traditionen, på det sättet kan vi köpa bra julklappar till varandra utan att riskera att någon får något som hen inte uppskattar och som sedan bara samlar damm någonstans. Har dock fått klagomål från sambon på att min önskelista är "för praktisk"... Själv ser jag inga problem alls med att önska sig en knivslip eller nya lakan i julklapp, men enligt honom är det hopplöst tråkigt
@Hoarfrost har förstaplatsen i skruvade arbetsplatser men med den kollegan tror jag ditt jobb platsar in som tvåaÄr hemma efter en heldag på jobbet.
Min kollega började dagen med att prata skit om mig.
Sen gick vi ut till objekt 21 som ska uppgraderas till dagens standard.
öppnade skåp och luckor och skruvade isär saker.
vid tolvtiden skrek han i ilska över komplexiteten i bygget.
vid ett sa han upp sig och gick hem.
jag fortsatte att fotografera och dokumentera.
det finns en anledning att jag har till augusti att göra om systemet till nya kraven.
det blir svårt, och svårare nu när jag är själv.
Jamen hen platsar nog här skicka hit hen vetja, så kommer hen känna sig hemma.@Hoarfrost har förstaplatsen i skruvade arbetsplatser men med den kollegan tror jag ditt jobb platsar in som tvåa
Vaknade 05:24 och har sedan dess stress-sovit. Men nu har klockan ringt också, höpp. Varför jag stressar så om jobbet är oklart, jag gillar det ju och det finns massor med gott kaffe
Hjärnan är verkligen inte alltid på samma sida som en självNej men det där är ju så hemskt oklart, jag gjorde detsamma i morse. Hunden började knorra lite kring kl. 5 och sedan dess har jag halvsovit, men började av någon anledning stressa igång över en faktura som ligger en tusenlapp högt och skriftligt avtal saknas. Alltså, vi omsätter strax över 30 milj om året och det kan skarvas på ganska stora summor ibland. I vaket tillstånd kan jag verkligen skratta åt vad jag kan stressa upp mig över på natten..
jag bor också i skåne och vi har haft mycket snö flera vintrar i rad nu. Det är värdelöst... Just nu har vi 20 cm snö typ och haft över en vecka. Förra året hade vi is och snö i över en månad. Det var inte därför jag flyttade till Skåne! Men alla skidåkare är glada, spår prepareras och det åks för glatta livet. Temperaturen ligger mellan -3 och -14. Men nästa vecka det bli några plus så då hoppas jag snön ska smälta!Isigt mao om jag känner skåne rätt. Alternativt slaskigt om ett par dagar. Men vackert är det!
Du får ju ut semester nu även om du inte får allt, om din arbetsgivare inte hade varit helt hopplös så hade du kunnat få någon dag här och där nästa år utan att ta semester, utan med deras goda minne varit ledig men skrivit tiden som vanligt. Nästa år tycker jag dock att du ska se till att ta ut all semester under året så du slipper lösa in dem.? Vad betyder det.
Nej ledig kan jag inte vara iom att skolan måste vara bemannad.
Aha du menade så. Jag har redan sparat maximalt dagar från alla andra år.Du får ju ut semester nu även om du inte får allt, om din arbetsgivare inte hade varit helt hopplös så hade du kunnat få någon dag här och där nästa år utan att ta semester, utan med deras goda minne varit ledig men skrivit tiden som vanligt. Nästa år tycker jag dock att du ska se till att ta ut all semester under året så du slipper lösa in dem.
Jodå, hon klarar sig. Förutom hörseln då.Överlever hon??