Bra ord, jag fultittar också på Bonde söker fruDet låter som en kul programidé. tyvärr får jag tydligen inte glo på svensk TV här. Jag hade gärna velat fultitta på Bonde söker fru också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra ord, jag fultittar också på Bonde söker fruDet låter som en kul programidé. tyvärr får jag tydligen inte glo på svensk TV här. Jag hade gärna velat fultitta på Bonde söker fru också.
Ja inte kan man kalla det för fintitta i alla fall!Ja det är det! Vad trist! Haha fultitta
Absolut, klart bättre! Det var Inte lätt att låta bli få det när man la sig på fredagskvällen för att morgonen därpå aldrig veta. Skulle de två vanliga sjuka sig? Eller bara ena? Skulle vi vara en, två eller fler underbemannade?!? Så ljuvligt att slippa detta!!Jag har iofs inte ångest utan blir bara irriterad så det får jag vara glad för
Låter som min Lilla herrn, dock utan fluffet! Han står still nästan hela tiden, som max försöker han gå iväg en gång, men han låter som 7 svåra år, väldigt högljutt och dramatisktHittade en youtube-kanal där en tjej som trimmar hundar och katter visar en del av sina mer ”påfrestande” kunder. Arga fluffiga katter som sitter i badet och jamar argt är hysteriskt kul!
Hur många dagar hade du dock kvar?Fick 3 dagar semester beviljad så taggad på att göra inget speciellt
Överlever hon??Hittade en youtube-kanal där en tjej som trimmar hundar och katter visar en del av sina mer ”påfrestande” kunder. Arga fluffiga katter som sitter i badet och jamar argt är hysteriskt kul!
Mitt fluff både låter dramatisk och försöker klättra över mig med klorna utspärrade vid varje möjliga tillfälleLåter som min Lilla herrn, dock utan fluffet! Han står still nästan hela tiden, som max försöker han gå iväg en gång, men han låter som 7 svåra år, väldigt högljutt och dramatiskt
Definitivt värstMitt fluff både låter dramatisk och försöker klättra över mig med klorna utspärrade vid varje möjliga tillfälle
? Vad betyder det.Skit samma, det går att lösa med litegod vilja från arbetsgivaren, du kan få ledigt men skriva tid.
16, men som sagt kommer nog bli mer när strulputtarna bestämt sig.Hur många dagar hade du dock kvar?
Edit: Ser nu att jag varit ca femtielfte på bollen