Ja, du lär nog inte vara sugen på läsk mer sen i alla fallBörjar fundera på om det är värt att köpa en bettskena på apoteket, trycka i en line med tandkräm och sedan dricka läsken med sugrör
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, du lär nog inte vara sugen på läsk mer sen i alla fallBörjar fundera på om det är värt att köpa en bettskena på apoteket, trycka i en line med tandkräm och sedan dricka läsken med sugrör
Jag skulle inte räkna bort mig i första taget...Ja, du lär nog inte vara sugen på läsk mer sen i alla fall
Åh! Fick de? Vad kul!Tycker det är kul att hopplandslaget fick bragdguldet!
Hoppas det går över förväntan ändå.Sitter i ett väntrum. Ska träffa distriktssköterska pga prediabetes.
Nervös.
Två flugor i en smäll: sätt blöja på hunden och öva byteLäser på om hur många gånger om dagen man byter blöja, så jag kan skapa mig en uppfattning om precis hur smidig och ergonomisk processen behöver vara hemma hos oss eller om man kommer undan med en OK lösning. Tar även hand om hund med diarré, och ska strax iväg och simma tillsammans med alla pensionärer.
Ja ni hör, det är GLAMOUR långa vägar just nu!
I början var jag jätteambitiös med skötbord i badrummet med alla tillbehör. Efter nån månad använde man en handduk i soffan som skötbordLäser på om hur många gånger om dagen man byter blöja, så jag kan skapa mig en uppfattning om precis hur smidig och ergonomisk processen behöver vara hemma hos oss eller om man kommer undan med en OK lösning. Tar även hand om hund med diarré, och ska strax iväg och simma tillsammans med alla pensionärer.
Ja ni hör, det är GLAMOUR långa vägar just nu!
I början var jag jätteambitiös med skötbord i badrummet med alla tillbehör. Efter nån månad använde man en handduk i soffan som skötbord
Det kommer att fungera alldeles utmärkt.Vad skönt att höra! Jag funderar nämligen på om man bara kan ha själva skötbordsdynan och kasta upp på sängen, så kan den väl ligga där under dagen och så ställer man ner den på golvet när man ska sova. Vi har nämligen inte plats för ett skötbord, så jag tror att vi börjar så och märker vi att det inte funkar så får vi väl köpa.. hus!
Vilket är onödigt att det kommer om det ändå ska komma regn typ direkt. Onödigt stor islossning lixom.Ja.
Fredag-lördag ska det vara runt nollan och komma en massa snö.
Kul att vara skröplig och behöva skotta