Hon är alltid i byrålådan eller i tvättkorgen när hon rymmer. Hon är rätt klumpig och inte så äventyrlig.Haha, underbart En orm i byrålådan
”Tänk dig att ha en man i byrån
I en ask bland andra grejer”
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon är alltid i byrålådan eller i tvättkorgen när hon rymmer. Hon är rätt klumpig och inte så äventyrlig.Haha, underbart En orm i byrålådan
”Tänk dig att ha en man i byrån
I en ask bland andra grejer”
Kan säkert vara läppstiftet. Jag har ett läppstift som gör så där.Aj, jag verkar ha fått typ slickeksem runt läpparna hade stora problem med det som litet barn under vintertid men det slutade när jag blev lite äldre och som tonåring fick jag fet hy. Noll problem sen dess.
Men så hade jag på mig läppstift i lördags och tvättade av ansiktet med sminkborttagning efteråt. Jag funderade på sminkborttagningen men å andra sidan har inte resten av ansiktet reagerat på den. Medan läppstiftet blev lite utsmetat över kanterna på mina läppar.
Känns lite konstigt men kan det ha varit läppstiftets fel? Är inte typen som har läppstift i vanliga fall så detta var lite av ett experiment då färgen var lite häftig.
Nu har jag en färsk liten finne nästan exakt under min underläpp på ena sidan och sedan lite rött eksem ovanpå överläppen (där jag råkat smeta ut lite läppstift) watch me, jag kan vara torr och fet på en och samma gång
Hihi, kul!Hon är alltid i byrålådan eller i tvättkorgen när hon rymmer. Hon är rätt klumpig och inte så äventyrlig.
Tandborsten?Kan säkert vara läppstiftet. Jag har ett läppstift som gör så där.
Brukar borsta med tandborsten på läpparna och lägga på lypsyl morgon och kväll ett tag så försvinner det.
Det kanske räcker att förbättra ventilationen?Det luktar fuktigt i mitt badrum
Orkar inte. En badrumsrenovering kostar multuum, fattar inte hur det ska gå.
Får ta in offerter och underdånigast prata med banken om att höja lånet.
Men det får vänta tills det blir varmare. Det är inte hållbart att traska ut till gästhuset för dusch den här årstiden.
NixDet kanske räcker att förbättra ventilationen?