Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Amen. Prova Skåne eller Skottland.
Det är de nog en period, där finns ju till och med snöskotrar bland bönderna.Högländerna är väl ganska fina även under vintern?
asfaltsvägVackert! Men det ser ju fortfarande blött/isigt/eventuellt lerigt ut i spåren.
Så roligt! Hoppas det blir bilder!Har nu pratat i telefon med en vän som vill att jag syr sele till hennes kommande valp. Just den modellen på sele osv har jag aldrig sytt förut och det blir nytt med en ställbar valpsele osv. Det är jättespännande och jag tror att den kan bli hur fin som helst. Är superpepp nu, men ska beställa hem material imorgon. Behöver sova först för herregud så trött jag är...
Isigt mao om jag känner skåne rätt. Alternativt slaskigt om ett par dagar. Men vackert är det!asfaltsväg
Min särbo tänkte hon skulle maxa ut sin pension och jobba som hyrläkare i Norrland ett tag. Jag varnade henne och sa är du säker på det? -Jodå det blir jättekul, ska köpa skidor. (Känner ju henne rätt väl) Jag sa ok, jag tar hand om huset o blommorna, ha så kul. (Det var 3 veckor sen)Det fanns en tid jag trodde samma sak, det var innan jag upplevde helvetet med lera, regn, mörker och elände i Sthlmsområdet. Ge mig ren, vit, ljus, tyst, underbar snö istället för självmordslera, skit och mörker. Allt är blött, smutsig, eländigt och hopplöst.
Lovar att det blir bilder om det blir något braSå roligt! Hoppas det blir bilder!
Men du bor väl utomlands? Ni kanske har andra (galna) regler där?Jag blev så besviken nu när jag var ute med våfflan. Sprang på en granne som jag råkar ha på FB och som postat intensivt om sin nya kattunge de senaste veckorna. Hon är så HIMLA pytteliten (och skitsöt såklart!) så vi pratade allmänt och jag frågade hur gammal hon är nu.
Nio veckor.
De har haft henne minst två.
Bor i UK, men är hyfsat säker på att den (oskrivna) regeln säger minst åtta veckor. Riktiga uppfödare säger minst tolv.Men du bor väl utomlands? Ni kanske har andra (galna) regler där?
Men så himla synd om kattungen.
Man tycker ju att det borde vara tolv veckor i hela Europa.Bor i UK, men är hyfsat säker på att den (oskrivna) regeln säger minst åtta veckor. Riktiga uppfödare säger minst tolv.
Man tycker ju det, men nu när vi dessutom har Brexit lär UK smita värre än de redan gjort.Man tycker ju att det borde vara tolv veckor i hela Europa.
Haha, underbart En orm i byrålådanNåja, dags för snarkofagen tror jag bestämt. Hunden och katten och fiskarna snarkar redan. Hittade till sist MoaBoa i byrålådan så hon är också bekväm nu.
Dryg dag precis som förväntat, men nu har jag roat mig med att rengöra filter i luftvärmepumpen, är ju inte bra om det blir för mycket damm som tätar till.
Äsch, jag som tänkte att ni diskuterade semesterlängd.Man tycker ju att det borde vara tolv veckor i hela Europa.