Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo för att han inte kunde vänta 5 minuter medan jag kastade på mig kläder och GI k till den byggnad leveransen skulle till.Varför
Är det bara jag som sitter i regnet och leran och är tokigt avundsjuk på alla minusgrader? Ge mig -20 när som helst!
Nä det är jag som är vaktmästarenHur bor du? Kan en vaktmästare hjälpa dig?
Det var min uppgift varje gång jag kom hem till mamma och pappa.Dryg dag precis som förväntat, men nu har jag roat mig med att rengöra filter i luftvärmepumpen, är ju inte bra om det blir för mycket damm som tätar till.
Varsågod, du kan få allt tråkregn, mörker och blankis! Jag tar vintergrader och snö tack!
Ridskolans ridhus är kallare än utet, det är perforerad plåt i gavlarna Alla ponnysar går på lösdrift och ridhuset är ligghall åt ena flocken på nätterna så det kan inte vara varmt därSitter i kallt ridhus. Varför känns det alltid som att det är tre gånger så kallt i ridhus?
Ändå är det ju inte kallare. - 18 ute och - 10 inne ju. men är hellre ute för här är det jättejättekallt.
Leran är i och för sig ungefär lika jäkla lönnhal som isen, så jag antar att det gör detsamma.App app, någon blankis eller någonting med "is" (utom ev. i whiskyn) har jag aldrig gått med på, den får någon annan ta hand om! Lera, mörker, regn och måttligt blåsande (ej nödvändigt men svårt att undvika) - samt inte minst plusgrader - allt detta är jag beredd att uthärda i avvaktan på en mer dräglig årstid, om jag bara blir av med de där fördömda minusgraderna och snöeländet.
Jag har -18 ute och synlig andedräkt i sovrummet, ALDRIG att jag byter bort det mot regn, lera och blankis!Varsågod, du kan få allt tråkregn, mörker och blankis! Jag tar vintergrader och snö tack!
Det fanns en tid då jag var naiv nog att tro att en norrlandsvinter var deprimerande liksom.Jag har -18 ute och synlig andedräkt i sovrummet, ALDRIG att jag byter bort det mot regn, lera och blankis!