https://www.vvsochbad.se/tips-guide...V3JZL0et_xQl05IfwXtmcJxOyT-0hWZRoCbmQQAvD_BwEHmm, någon gräns börjar bli nådd för mig och katten. -11.6 ute, 14.1 inne. Iofs vid ett fönster men ovanför ett element.
Hur svårt är det att lufta ett element?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
https://www.vvsochbad.se/tips-guide...V3JZL0et_xQl05IfwXtmcJxOyT-0hWZRoCbmQQAvD_BwEHmm, någon gräns börjar bli nådd för mig och katten. -11.6 ute, 14.1 inne. Iofs vid ett fönster men ovanför ett element.
Kommer aldrig lufta element igen, orkade inte skruva till ventilen igen och dåvarande vaktmästaren blev sur över att jag luftade elemten själv trots att en ska kunna fixa det själv.Hmm, någon gräns börjar bli nådd för mig och katten. -11.6 ute, 14.1 inne. Iofs vid ett fönster men ovanför ett element.
Akutbesök under ordinarie tid med ultraljud, blod- och urinprover. Så en del ändå men jag var förvånad över kostnaden. Bara ultraljudet på buken gick loss på 3500.Vad har dom gjort då?
VarförBlev utskälld av postnord. Det var spännande osv.
Väldigt lätt, sätt i nyckeln. Ha ett glas under kranen, öppna, stäng när det kommer vatten.Hmm, någon gräns börjar bli nådd för mig och katten. -11.6 ute, 14.1 inne. Iofs vid ett fönster men ovanför ett element.
De sitter alltid högst upp på elementen, på kortsidorna.Nu har jag krupit runt lite på hovet men nej kan inte se några ventiler öht
Har du vatten eller oljeburet?Tror inte jag luftat ett enda element i hela mitt liv tror inte att det går på de jag har hemma
Jadu bra fråga! Kan man se på elementet på om det är vatten- eller oljeburet?Har du vatten eller oljeburet?
Annars brukar de inte gå att lufta
RaderatHar du vatten eller oljeburet?
Annars brukar de inte gå att lufta
Nej de går inte att luftaJadu bra fråga! Kan man se på elementet på om det är vatten- eller oljeburet?
Har två sådana här som ska vara oljeburna men tror inte de går att lufta?
Visa bifogad fil 81030
Bubblar det i dom brukar det vara vatten. Men prova lufta så märker du ju.Jadu bra fråga! Kan man se på elementet på om det är vatten- eller oljeburet?
Har två sådana här som ska vara oljeburna men tror inte de går att lufta?
Visa bifogad fil 81030
Det är lite det som var problemet att jag inte hittar några ventiler på något elementBubblar det i dom brukar det vara vatten. Men prova lufta så märker du ju.
Hur bor du? Kan en vaktmästare hjälpa dig?Det är lite det som var problemet att jag inte hittar några ventiler på något element
Men tror faktiskt inte att det går. Kanske det i badrummet men det är som en monteringsanordning runt elementet så då måste jag lossa på den på något sätt
Pilla inte, låter som du inte har vattenburet och el ska man vara försiktig med om man inte vet vad man gör, i synnerhet i våtutrymmen.Det är lite det som var problemet att jag inte hittar några ventiler på något element
Men tror faktiskt inte att det går. Kanske det i badrummet men det är som en monteringsanordning runt elementet så då måste jag lossa på den på något sätt