Barnet är i skolan och jag har satt igång tvättmaskinen. Nu ska jag ligga i soffan och lösa nonogram ungefär hela tiden tills barnet kommer hem från skolan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det blev La Spinettas Langhe Nebbiolo som passade fantastiskt till en riktigt bra bit ryggbiff jag hittade i affären.Vilket vin blir det?
Jag har en chef på mitt jobb som också gör så. Jag har aldrig fattat varför. Varför gör hon det inte själv?Jag förstår verkligen inte varför min chef envisas med att maila mig att jag ska maila andra personer med information han har. Varför inte maila personen han vill maila direkt?
Jag synar dina -5 och höjer med behagliga (nåja...) +6!Här är det bara 5 minus, känns nästan varmt med tanke på era rapporterade temperaturer
Sådär gör min också ibland, men som tur är inte särskilt ofta. Jag tror att det är ett sätt för hen att framstå som Viktig och Upptagen inför kunden eller vem det nu är som ska få informationen i fråga. Eller så är det ren och skär dumhet - båda alternativen känns ungefär lika sannolika.Jag förstår verkligen inte varför min chef envisas med att maila mig att jag ska maila andra personer med information han har. Varför inte maila personen han vill maila direkt?