Vad gör vi? Del CLXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag får upp en massa reklam för Temu även om jag aldrig handlat där.

Det här vaknade jag upp till imorse. Jag känner att jag har några frågor gällande passformen men framförallt undrar jag vad jag har googlat på som får Temu att tro att det här är det jag verkligen vill ha 😂

Screenshot_20230902_071833.jpg
 
🤯 Sjukt glad att vi bor på väldränerad mark och att vi har lagt ner tid och hårt arbete på dränering. Vår källare är möjligtvis lite fuktig vid väggarna, grannarna runt om har vatten i hela källaren. Det här öst ner regn i natt, det rinner på gator och vägar inne i stan.
 
Här ser dagen ut att bli solig och bra efter gårdagens ihållande regn.

Nu är det strax över ett år sedan huvudströmbrytaren till radiatorerna stängdes av och har sedan dess inte rörts, i ett hus med direktverkande el som huvudsaklig värmekälla. Får se hur länge det dröjer innan luftvärmepumpen bör knackas igång.

Är tacksam för att bo i ett hus som byggdes på en tid där man valde platser med omsorg (uppe på en liten nätt höjd där allt rinner utåt) och inte grävde källare i leriga sänkor.
 
Här ser dagen ut att bli solig och bra efter gårdagens ihållande regn.

Nu är det strax över ett år sedan huvudströmbrytaren till radiatorerna stängdes av och har sedan dess inte rörts, i ett hus med direktverkande el som huvudsaklig värmekälla. Får se hur länge det dröjer innan luftvärmepumpen bör knackas igång.

Är tacksam för att bo i ett hus som byggdes på en tid där man valde platser med omsorg (uppe på en liten nätt höjd där allt rinner utåt) och inte grävde källare i leriga sänkor.

Jaaa välbehövligt!!! :)
 
Vaknade klockan fem, sen sju sen satte jag på min ljudbok men nu är jag uppe. Ska fixa lite ”bake-off” bröd i ugnen.

Gissa vem som fick mens idag? Hade PMS live för min kompis igår. Jag sa att det är högst troligt orsaken till att jag grinade över allt men jag har så dålig koll. Det är kul att vara kvinna :grin:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 716
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 905
Senast: grodan21
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 434
Senast: Tuggben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp