Fast här pratar vi inte om storstan Lägenheten ligger inte ens i en stad3 millar för 1 rok är värre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast här pratar vi inte om storstan Lägenheten ligger inte ens i en stad3 millar för 1 rok är värre
Fast här pratar vi inte om storstan Lägenheten ligger inte ens i en stad
Dammarna är helt översvämmade och flera vägar avstängda pga vattenmassorna. Jag var in ett ärende till stan, vattnet trycks upp genom dagvattenbrunnarna, det ser helt galet ut med små fontäner överallt.På plattlandet?
Å andra sidan har ju vattnet ingenstans att ta vägen.
Dammarna i parken är kanske väldigt stora...
Plötsligt känns min översvämmade bäck som ett väldigt litet problem.
Det är ju t.o.m. dyrare än i min kommun. Här kan man få tag på en 2a för ca 1,8 miljoner om man bosätter sig i de äldre husen utan hiss som är lite längre ifrån pendeltåg. 1orna i det området brukar gå för 1,2-1,5 miljoner beroende på om det är en stor eller liten 1a. Såg något på typ 17-19kvm säljas för 990 000kr. Enda gången senaste året något slutat på under en miljonFunderar på vem som egentligen har råd att betala över 2,5 miljoner för en 2 rok brf. Jag vet att det är tillgång och efterfrågan som styr..
Kollade runt på nyhetstidningarnas hemsidor nu. Herregud vad vatten!Dammarna är helt översvämmade och flera vägar avstängda pga vattenmassorna. Jag var in ett ärende till stan, vattnet trycks upp genom dagvattenbrunnarna, det ser helt galet ut med små fontäner överallt.
Det är helt sjuka priser i den kommunen så det är bara att pendla fyra mil med bil till jobbet.Det är ju t.o.m. dyrare än i min kommun. Här kan man få tag på en 2a för ca 1,8 miljoner om man bosätter sig i de äldre husen utan hiss som är lite längre ifrån pendeltåg. 1orna i det området brukar gå för 1,2-1,5 miljoner beroende på om det är en stor eller liten 1a. Såg något på typ 17-19kvm säljas för 990 000kr. Enda gången senaste året något slutat på under en miljon
Här är det tokiga priser, men, i princip allt verkar för stunden säljas antingen för utropspris eller under det. De enda som faktiskt blir någon budgivning på är de som har något väldigt speciellt. Men nu var det en lägenhet som jag spanat lite på, som plötsligt försvann från Hemnet. Igår la de ut den igen, nu som "Premium-annons" och liiite lägre pris än tidigare. Så trots att den verkar vara jättefin så är det tydligen svårsålt.Det är helt sjuka priser i den kommunen så det är bara att pendla fyra mil med bil till jobbet.
Varför gör du allt zå bezvärligt, du kunde ringt o zagt att du kommer in o hämtar en vilken dag zom helztJag vet men ska inte dit förrän om 2 veckor.
Zåg bilder i aftonbladet från Heby och aveztad, helt zjukt!Dammarna är helt översvämmade och flera vägar avstängda pga vattenmassorna. Jag var in ett ärende till stan, vattnet trycks upp genom dagvattenbrunnarna, det ser helt galet ut med små fontäner överallt.
Jag vet faktiskt inte ens om vi har några arbetsterapeuter.Varför gör du allt zå bezvärligt, du kunde ringt o zagt att du kommer in o hämtar en vilken dag zom helzt
Hoppaz verkligen ni har det, för det är ju dom zom hjälper alla zjuka,funktionzhindrade o gamla med div hjälpmedel .Jag vet faktiskt inte ens om vi har några arbetsterapeuter.
Alla sa upp sig förut
Eller Arboga kanzke det varZåg bilder i aftonbladet från Heby och aveztad, helt zjukt!
Sjunkängarna står väl under vatten också?Dammarna är helt översvämmade och flera vägar avstängda pga vattenmassorna. Jag var in ett ärende till stan, vattnet trycks upp genom dagvattenbrunnarna, det ser helt galet ut med små fontäner överallt.