Vad gör vi? Del CLXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag fick jag sätta klockan på ringning kl8 för att ta emot en hund, vi är hundvakt till världens sötaste belgare tills ikväll :heart
Så med det sagt, så tack o lov att det slutade regna vid 9 så man kunde ställa upp dörren :angel:
Men nu ligger det tre trötta vovvar här medans jag slöar och dricker te :up:
 
Jag får upp en massa reklam för Temu även om jag aldrig handlat där.

Det här vaknade jag upp till imorse. Jag känner att jag har några frågor gällande passformen men framförallt undrar jag vad jag har googlat på som får Temu att tro att det här är det jag verkligen vill ha 😂

Känner att jag måste visa det där för partnern :rofl: Han brukar tycka att jag får konstig reklam, men det där är värre!
 
Fått kämpa över täcke och sängplats i natt med en labb och en katt. Har legat som en frusen pretzel. Somnade utan katt eller labb men vaknade med båda.

Fick gömma hundgodiset - för katten. Hittade henne moffande på hundens godis på diskbänken. Så fick raskt stoppa in det i ett skåp. Lite jobbigt är att efter att Megara är förbjuden att gå på diskbänkarna så måste hon nu få mat där.
 
Skönt att sova ut lite och härligt att vakna till solsken 😍.
Hade jag vetat om att en massa fina ferraribilar skulle åka förbi hos oss nu på förmiddagen hade jag inte släppt ut honkatten på morgonen när hon väckte mig (så här mycket trafik är ju inte vanligt 😄) och så hade sambon och jag parkerat oss nere vid vägen 😁. Häftigt att se karavanen som så gott som alla körde lugnt förbi så, riktigt pampigt må jag säga 😍.
 
Känner att jag måste visa det där för partnern :rofl: Han brukar tycka att jag får konstig reklam, men det där är värre!
Det kan ju annars bli en väldigt oväntad julklapp till honom? 😁
Ju mer jag tänker på det @Red_Chili, desto vettigare känns det att ge din partner ett par såna i julklapp.

Tänk bara när man sitter med hela tjocka släkten vid julklappsöppningen att slippa ångesten för att:
1. Han har ett par såna sedan innan
och 2. Någon annan har köpt samma sak

Det fina med att ha gemensam julklappsöppning är ju dessutom att om han nu inte råkar gilla dem och visar det så är det ju han som framstår som ouppfostrad och oförskämd.

:angel:
 
Ju mer jag tänker på det @Red_Chili, desto vettigare känns det att ge din partner ett par såna i julklapp.

Tänk bara när man sitter med hela tjocka släkten vid julklappsöppningen att slippa ångesten för att:
1. Han har ett par såna sedan innan
och 2. Någon annan har köpt samma sak

Det fina med att ha gemensam julklappsöppning är ju dessutom att om han nu inte råkar gilla dem och visar det så är det ju han som framstår som ouppfostrad och oförskämd.

:angel:
Ännu bättre: Hans familj skulle tycka att det var sinnessjukt roligt! :rofl:
 
Funderar på vem som egentligen har råd att betala över 2,5 miljoner för en 2 rok brf. Jag vet att det är tillgång och efterfrågan som styr..
 
Helt galna bilder från stan, vi fick vända och åka en annan väg när vi skulle åka till stora stan. Folk simmar på gångvägar, paddlar kanot i trädgårdar 🙄
På plattlandet?
Å andra sidan har ju vattnet ingenstans att ta vägen.
Dammarna i parken är kanske väldigt stora...
Plötsligt känns min översvämmade bäck som ett väldigt litet problem.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 716
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 899
Senast: grodan21
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 655
Senast: Inte_Ung
·
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 433
Senast: Tuggben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp