Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Relaterar. Vill helst bara åka bort någonstans och stänga av mig från allt!Och så blev maten kass också. Det går verkligen jättebra nu.
Jag vill stänga av regnet. Det är rent miserabelt på jobbet just nu. Blött och myggor.Relaterar. Vill helst bara åka bort någonstans och stänga av mig från allt!
Ge mig!Sambon har åkt till DK för jobb en v. Jag orkade inte laga mat riktigt bara till mig själv. Så nu har jag smällt i mig en massa kantarelltoasts. Gud så gott!
Visst var det kul ! (Eller vänta, det är nog bara jag som har sådana märkliga nöjen... )Tog just av helt och rengjorde vattenlåset mer noggrant i badrummet. Fick tillbaka allt!
To late! Känns som jag varit på julbord.Ge mig!
Visst var det kul ! (Eller vänta, det är nog bara jag som har sådana märkliga nöjen... )
Det är KUL ju, man vet ALDRIG vad som döljer sig där inne....Det kanns som om jag genast maste rusa ut till badrummet och skruva isar avloppet till tvattstallet ... det behovs men vi far se hur det blir med skruvandet
Det var mer tillfredsställande igår när det värsta kom ut även om skräcken över vad sjutton som kom ut gjorde att proceduren fick mixade känslorVisst var det kul ! (Eller vänta, det är nog bara jag som har sådana märkliga nöjen... )
Det var mer tillfredsställande igår när det värsta kom ut även om skräcken över vad sjutton som kom ut gjorde att proceduren fick mixade känslor
Jag blir irriterad över nonchalansen som människor visar andra människor genom att inte ta bort luddet.Tvättstugefunderingar:
Blir människor verkligen arga över kvarglömt torktumlarludd? Om så, vad är det med luddet som är så förargelseväckande? Vilka är dessa människor? Eller är den luddilskna grannen en karikatyr över rent allmänt skav mellan trångbodda?