Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
NÀmen sedÀr, fadern har tagit sitt förnuft tillfÄnga och ÄtervÀnder med sin bil i tid sÄ jag kan ta den Fadern tÀnker Àven bjuda pÄ mat, sÄ jag slipper allt krÄngel med buss och till och med matMin far verkar ha flytt landet, tÀnker inte komma tillbaka förrÀn pÄ tisdag och Ànnu en gÄng tagit med sin bil
NÀr ska han fatta att han inte fÄr hÄlla pÄ att ta med sin bil pÄ massa grejer pÄ mÄndagar?
Jag ska ju ha den att Ă„ka till ridskolan med!
FÄr gÄ för den hÀr gÄngen. Finns ju buss. Kruxet Àr att sista bussen gÄr 15 minuter efter att lektionen Àr slut sÄ det blir sÄ himla stressigt Tycker SL kan lÀgga om sÄ sista bussen gÄr 30 minuter efter ridlektionen i stÀllet, jag kan ju vilja Äka med den en sisÄdÀr 3 gÄnger om Äret
Ăh inte med sĂ„ kort tid pĂ„ sigDet lĂ„ter som typiskt sjukrese-lĂ€ge?
Ja, det Ă€r ju sjĂ€lvklart nĂ„got som behöver planeras. Jag har fattat det som att du dras med knackig kropp för jĂ€mnan. Om hĂ€lsan sĂ€tter kĂ€ppar i hjulet för vĂ„rdbesök (moment 22) Ă€r sjukresor jĂ€ttebra.Ăh inte med sĂ„ kort tid pĂ„ sig
Sjukresor tar för lÄng tid hÀrifrÄn
Nja det brukar gÄ braJa, det Àr ju sjÀlvklart nÄgot som behöver planeras. Jag har fattat det som att du dras med knackig kropp för jÀmnan. Om hÀlsan sÀtter kÀppar i hjulet för vÄrdbesök (moment 22) Àr sjukresor jÀttebra.
Allt zom har med tandlÀkare att göra preciz zÄ illa o lite till.KÀnner mig lite ynklig och stackars... tandlÀkare idag och det hela gick helt ok men min tandlÀkarrÀdsla har verkligen inte blivit bÀttre med Ären. En lagning som jag visste om (en gammal dÄligt gjord rotfyllning lossnade och lyckades dra med en bit av tanden framför, frÄga mig inte hur) och senare ska den dÄliga rotfyllningen dras, det Àr nÄgot kvar lÀngst ner som riskerar att paja kÀkbenet.
Men min mun Àr liten och trÄng sÄ nu sitter jag i adrenalinefterdyningar samt att det gör galet ont nÀr jag öppnar munnen pga att han var tvungen att liksom bÀnda upp maximalt för att komma Ät Det Àr inget nytt, det Àr standard nÀr det gÀller tÀnderna lite lÀngre bak.
Och sedan kÀnner jag mig fjantig och patetisk som gnÀller för sÄ illa Àr det ju inte.