Vad gör vi? Del CLXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känns inte bra att jag inte får några svar av min chef på varken mail eller telefon. Fick ett svar förra måndagen men inte på senare mail från mig. Jag har ett vikariat och började jobbet i somras så jag oroar mig jättemycket för vilken uppfattning chefen får om mig då jag knappt träffat hen. Vet inte hur hen ser på sjukskriningar liksom men vad ska jag göra? Är ju dock alltid känsligt i början av en anställning. Samtidigt känns det helt sjukt att jag ens ska behöva oroa mig för en sån sak.
 
Bra att chefen hörde av sig för någon timme sen och undrade om jag kommer ihåg att jag ska åka och jobba idag. :rofl:
Själv var jag lite osäker på om det verkligen var idag så skulle precis till att dubbelkolla då jag var något osäker på om idag verkligen ingick i "första veckan i september".

Så nu håller jag på och gör iordning mig och äter frukost så jag kan åka, men har bara ca 10min resväg så är ju lugnt. :D
 
Känner mig rätt nere idag, inte på humör för någonting men har fullbokat resten av dagen. Får bita ihop och hoppas på att imorgon är en bättre dag med mer luft i schemat.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 733
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 937
Senast: grodan21
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 434
Senast: Tuggben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp