Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Spännande! Det är så roligt att skjuta, jag skulle absolut kunna överväga att börja skjuta pistol som hobby eller likande! Är dock inte intresserad av att jaga, bara skjutaVarit till skjutbanan och övat, blev kvar i två timmar för det var så himla kul. Så nu känns det mycket bättre.
Jag brukar bara konstatera: jaha, det är inte rensat. Sen tar jag bort det själv.Tvättstugefunderingar:
Blir människor verkligen arga över kvarglömt torktumlarludd? Om så, vad är det med luddet som är så förargelseväckande? Vilka är dessa människor? Eller är den luddilskna grannen en karikatyr över rent allmänt skav mellan trångbodda?
En gång i Gränsbevakarna så larmade personalens mätare för radioaktivitet och det blev väldigt oroligt, de letade efter nån bomb (typ) men så märkte de att varje gång en kvinna kom närmare så reagerade mätarna så de pratade med henne och hon hade gjort en undersökning (dagen innan?) och var därför radioaktiv.Ska röntgas imorgon igen. Intressant information gällande det
Visa bifogad fil 126813
Go for it! Jag har förmånen att få skjuta både pistol och gevär, pistol genom sambon och nu gevär via min jägarexamen. Lika roligt båda två!Spännande! Det är så roligt att skjuta, jag skulle absolut kunna överväga att börja skjuta pistol som hobby eller likande! Är dock inte intresserad av att jaga, bara skjuta
Jag har provat skjuta med pistol, det är löjligt kul! Dock trist att det tydligen är dyrtGo for it! Jag har förmånen att få skjuta både pistol och gevär, pistol genom sambon och nu gevär via min jägarexamen. Lika roligt båda två!
Vill man bara skjuta så tror jag enklaste vägen att gå genom en sportskytteklubb, förbered dig bara på en mycket dyr (men oerhört rolig) hobby.
Tyvärr så är det mesta som är kul är dyrt. Men det beror vad man jämför med, skytte är billigt i förhållande till hockey och formel 1.Jag har provat skjuta med pistol, det är löjligt kul! Dock trist att det tydligen är dyrt
och att ha häst/ar... @UnafraidTyvärr så är det mesta som är kul är dyrt. Men det beror vad man jämför med, skytte är billigt i förhållande till hockey och formel 1.
Är man "lite ur gängorna" när man gråter till slutet av Thor - Love and Thunder
Ja, det är helt galet så mycket pengar som jag har över efter jag sålde mina två, så lite skytte räknas nog inteoch att ha häst/ar... @Unafraid
Satt mig i soffan. Klart med allt. Tänt ljus och en brasa och bara försöker njuta av stunden.
Hundarna ligger bredvid mig i soffan. Vet inte hur jag hade klarat mig utan dom Visa bifogad fil 126877