Vad gör vi? Del CLXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ligger i sängen, återbesök imorgon och ta stygn efter operationen. Känner mig orolig att något läkt tokigt i käkbenet för att jag haft så vansinnigt ont. Vet inte om det eventuellt blir röntgen imorgon med för att kolla så allt läker som det ska. Sen måste jag göra en ny operation cirka tre månader efter den första har jag fått reda på. Känns sådär med tanke på hur jag mått efter denna. :(:cry: Förhoppningsvis kan jag äta fler saker efter stygnen är borta iallafall. Ska ta smärtstillande och sova nu undviker morfinet dock för jag vill inte vara helt groggy imorgon.
 
Varit ute och gått/joggat. Duschat och ätit en macka och druckit en kopp kaffe. Nu en till.
IMG_3961.jpeg
 
Dricker kaffe och vabbar idag. Jag har inte tid med det för dels har jag plugg, dels väntar snart en helg med facklig information för att bli fackligt ombud och dels är det sol ute :meh: Ska skruva ihop en hylla sen också, så jag ska snart bedöma om det blir med 2 eller 3 barn
 
Precis avslutat frukost efter en skön morgonpromenad i skogen.
Ska straxs ringa PD mottagningen. Ingem lust till att göra något alls idag 😔

Trollet vet dock vad hon vill så hämtat leksak och är på redigt bushumör
 

Bifogade filer

  • 20230830_095417.jpg
    20230830_095417.jpg
    154,5 KB · Visningar: 63
Är helt slut efter igår. Träffade en bekant/kompis över en fika och vi pratade massor, sen promenerade vi lite.
Idag är jag helt slut i huvet och har ont i kroppen. Försökte lösa ett svårt sudoku men hjärnan funkar inte.
Tar nog en vilodag med hoppning på TV.
Behöver kanske handla nåt att äta men näe orkar nog inte gå så långt, får bli picadelisallad från Coop.
🤕
😴
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 724
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 932
Senast: grodan21
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 434
Senast: Tuggben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp