Vad gör vi? Del CLXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tagit stygnen allt ser bra ut med läkningen tack och lov. Stor lättnad. Ätit lunch för första gången på 10 dagar, har i princip bara ätit flytande sen operationen. Blev riktigt trött och gråtfärdig nu. Antagligen av lättnad. Satt mig på en lugn och skön plats och försöker bara andas. är så fruktansvärt trött.

IMG_20230830_123241313_HDR.jpg
 
Här är det också mygginvasion, tydligen så är det översvämningsmyggorna som har gått bananas efter allt regnande :mad:
Jag hade sett fram emot en trädgårdsdag idag. Men det går inte att vara i min trädgård pga alla mygg, den är ju inramad av byggnader och plank så myggorna älskar verkligen denna fridfulla plats :cautious: - suck och dubbelsuck :meh:
 
Jag har god lust att ta på mig biodlaroverallen, helt galet med mygg!
Jag önskar att jag hade en sån!
Det var helt galet på min ridlektion i måndags också. Som tur är red vi tempoväxlingar och övergångar så det var väldigt svårt för myggjävlarna att hänga med i svängarna.
När man gjorde halt dock... :wtf::arghh:
Mmm, vi ska till ridskolan ikväll...
 
Lyssnar med ett halvt öra på sändningen från VM (hoppning) och undrar om det är rundgång hos SVT eller ut på banan? Låter fruktansvärt stundtals...
 
Kraschat i soffan med en filt och tittar på hoppning. Ska verkligen inte lyfta ett finger till idag. Köpte en bukett med tre röda rosor till min sambo på vägen hem som alltid finns där för mig tuffa perioder i livet och för att jag verkligen älskar honom :heart Han har verkligen stöttat mig den här perioden och det kommer bli tufft fram till behandlingen är klar i januari eller februari nästa år.
 
Fick trotsa myggen och gå ut och rädda Buster. Han hade kört fast en massa långa grässtrån i klippaggregatet så han hade stannat och stod och surade vid oreganolandet för det :cautious:
Det tog nästan en ½timme att göra ren han, men nu står han ren och fin i laddstationen :up:
Pustar just nu ut med en kopp kaffe och glass :d:p
 
Hamtade hem min bil fran verkstaden i gar ... det behovs en stor reparation, motorn har nastan gett upp. Den gar att kora ett tag till, men recommendationen ar att bara kora har i var lilla stad.:( Jag GILLAR min gamla bil, men nu ska alltsa tjafset med att skaffa en ny bil starta 😶 jag har suttit har pa morgonen och tittat pa bilar i en timma nu ... men satter fart pa sonen som kan bilar och vad man ska tanka pa och titta efter nar man koper.
Nu ar det dags att starta dagen!
 
Jag har haft en förhållandevis produktiv dag. Blivit av med två arbetsuppgifter så att jag kan fokusera på annat vilket är bra. Plus ätit finlunch på lokal och kan stämpla ut tidigt. Bra dag! Men kanske lite för lite med kaffe. Jag stänger station och sätter på vattenkokaren.
 
Hemma efter en relativt intensiv dag. Men kom iväg till tygaffären för att köpa knappar och resår (himla mycket människor där och varje kund tar en halv evighet). Hämtade också upp mina sensorer på vägen hem så nu kan jag smacka på en och äntligen veta var jag ligger.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 724
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 932
Senast: grodan21
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 434
Senast: Tuggben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp