Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag håller med till 100%! Är inget fan av C.Det var inte snyggt! Jag förstår Jasons resonemang men ändå.
Culver är rolig och bra med gästerna men slarvar och slappar för mycket. Med erfarenheten borde han vara lead deckhand.
I början hade jag svårt för Adam men han artade sig när han dämpade kan-allt-attityden.
Hoppas att Adam ändå får jobb på Joaos brorsas båt!
Jag håller med till 100%! Är inget fan av C.
Du menar för att det är september imorgon? Så tänker inte jag. Så länge vädret är hyfsat somrigt så är det sensommar för mig . I juli, däremot, då var det väldigt mycket höst där ett tag...Tömkört och fixat stallet. Sista sommardagen idag
I budgie smugglersJag älskar Jason och Aesha mest. De verkar ha väldigt kul ihop och Jason är dessutom ruskigt läcker
För kort vedSå långt som till stapling har jag inte kommit.
Mina 13 kubik levererades tidigt i somras. Sen var det så hett att jag inte orkade göra annat än att stirra rakt fram. Ingen vedkörning var att tänka på.
Sen blev det svalare och började regna. Den så fin torkade veden blev blöt. JÄTTEblöt. Det understa är nu på väg att börja ruttna..
Detta blöta kör jag nu in under tak, i vedskjulet. Hur jag ska kunna elda med det efter nyår är en gåta. Jag har till och med öppnat kranarna till golvvärmen i pannrummet. Torrare luft där gör väl att nånting torkar i alla fall lite. Har kört in lite av årets ved där och fyller på med fjolårets torra.
Normalt fyller jag pannrummet med torr fjolårsved och tar in vårens när det lagret är slut. Efter nyår nån gång.
Årets problem är att den torra ved är 10 cm för kort, Den köptes för att stötta upp avkommans iskalla hus, Jag står med 7-8 kubik korta pinnar.
Fasiken att det inte gått snabbare att bli stark och frisk efteroperation. Hade räknat med att vara jättehurtig vid detta laget
Kul när de har energiStallet är klart. Longerade en ponny och den uppförde sig mycket bra. Lite studsig men det gjorde inget
Japp, enligt kalendern men hoppas på många fina tidiga höstdagarTömkört och fixat stallet. Sista sommardagen idag
Ja, jo. Jättebra idé.Det förbannade larmet ljöd i natt vid tre. Sedan kunde jag inte somna om och är halvdöd idag. Funderar på att sänka bs gränsen när det piper så jag inte vaknar så ofta av att den låter och stör nattsömnen.
Botten i vedpannan har vittrat så att korta bitar ramlar ner i det stora hål som blivit. . Behöver ha ett gäng normallånga att bottna med så jag kan trava inne i eldstaden och inte i askan.För kort ved
För lång ved är jobbigt när det inte går att stänga luckan men för kort ved brinner väl lika bra som lagom ved
Här har många på jobbet shorts fortfarande till och från jobbet. Vi har ventilen öppen i fönstret och jag räknar inte att börja med jeans förräns mitten/slutet av oktober. Jag brukar inte gå efter almenackan utan vädret.Du menar för att det är september imorgon? Så tänker inte jag. Så länge vädret är hyfsat somrigt så är det sensommar för mig . I juli, däremot, då var det väldigt mycket höst där ett tag...