Äntligen på väg hem efter en lång och koncentrationskrävande dag. Helt slut I huvudet, så blir skönt att vara ledig imorgon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ett antal memes som skulle få din kollegor att fundera mycketVi har fått skrivare till vaktmästeriet. Håller på att installera den.
Testar den genom att skriva ut memes.
Vi är också liten. Färre eller ungefär lika många uppsittningar än så.Ingen buss, bara privata transporter som är för tunga för de bilar som finns. Liten ridskola vet du, bara 450 uppsittningar i veckan
I Uppland finns det inte så många tävlingar tyvärr. Våra privatryttare åker till Stockholm för att tävla utöver allsvenskan.Vi är också liten. Färre eller ungefär lika många uppsittningar än så.
Fast vår lilla hästbuss är nog en donation och är uråldrig säkert över 20 år gammal. Den hålls vid liv fortfarande, vilket behövs när man vill iväg och tävla sisådär varannan vecka med 3-6 ponnyn. Ridskolan tävlar mycket.
Jag var smart och hade förbeställt. Kunde därmed glatt kila förbi den långa kön som stäckte sig runt kvarteret Bara fler och fler anslöt till den långa kön. De jobbade för fullt med att göra semla efter semla där inne. Tror inte att de bakat något annat idag överhuvudtaget.Hemma efter att ha stått i semelkö i en halvtimme. Semlorna var slut hos, vad som röstats fram som Stockholms bästa semlor, och sedan stod vi i en kö utanför och väntade medan det började likna pendeltågsinformation med olika bud, senare och senare när nästa laddning skulle anlända. Nollgradigt och rått som fasiken. Sedan höll jag min semla i ett stenhårt grepp på väg hem med buss och tunnelbana och var redo med väska och armbågar om någon skulle trängas för nära.
Fryser, men ska hoppa i myskläder och både jag och semlan ska värma oss lite innan jag avnjuter den.
Ett nytt föl!!!!!!!I januari firade jag och Ariel 15 år tillsammans. Hon fick ju ett föl i present i fjol (eller om jag fick, lite oklart kring ägarförhållandet) och när vi firade 10 år fick hon ett skräddarsytt träns i tärnsjöläder med tennflätning på pannbandet. Så frågan är... Ska hon få ett fälttävlansläger denna gång? Finns ett fyradagars i närheten när hon fyller år i juli, men jag velar... Framförallt för att vi måste åka fram och tillbaka varje dag. Det känns lite bökigt när jag vant mig vid att typ aldrig åka iväg med transporten (blir ju så när hon varit dräktig och sen digivande, det försvinner två års resande).
Gaaah, kan inte nån annan bara bestämma åt mig?
Har missat vad som har hänt men skönt att det är gjort och hoppas att dom släpper dig.Gick bra att säga upp sig. Men hade nästan gråten i halsen när jag förklarade varför. Bad om att få gå tidigare än uppsägningstiden pga den jobbiga situationen. De skulle återkomma gällande det. Nygamla jobbet är i alla fall flexibla och tar gärna emot mig tidigare om jag får gå innan 3 månader.
En ny kollega med hemskt rykte om sig visade sig tyvärr leva upp till sitt rykte och har behandlat mig dåligt. Det har varit riktigt jobbiga veckor.Har missat vad som har hänt men skönt att det är gjort och hoppas att dom släpper dig.
Egentligen ska ju kollegan få kicken kan jag tyckaEn ny kollega med hemskt rykte om sig visade sig tyvärr leva upp till sitt rykte och har behandlat mig dåligt. Det har varit riktigt jobbiga veckor.
Bakade tigerkaka. Lyssnar trots frestelsen i ljudboken fortfarande på sagda ljudbok. Intressant att man äter Tigerkaka i Danmark, men vad är farinbulle? Varför ska man frestas av ljudböcker?! Och spagetti och korv. Vem äter spagetti och korv?!