R
RedQueen
Trött och frusen så jag hämtade mitt gamla täcke och bäddade ner både mig och pansargrisen i soffan framför My Little Pony. Hör nöjda snarkningar från andra sidan soffan från någon som tycker täcke är urmysigt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag, vi i familjen... jag kan äta bara spagetti med.... älskartVem äter spagetti och korv?!
Här var det bara nämnt spagetti och korv, men det måste ha varit mer till För som du beskriver är ju ok men spagetti och korv låter väldigt sorgligt tråkigt!Särbon. Uppstekt kokt spaghetti och korv med lite lök, tomater och riven ost är helt ok.
Edit: En kan slänga på ett ägg också om en känner för det.
Min sambo och majoriteten av mina kollegor äter det rätt frekvent. Ungkarlsmat som är enkel och billig att ordna och som passar utmärkt till matlåda.Bakade tigerkaka. Lyssnar trots frestelsen i ljudboken fortfarande på sagda ljudbok. Intressant att man äter Tigerkaka i Danmark, men vad är farinbulle? Varför ska man frestas av ljudböcker?! Och spagetti och korv. Vem äter spagetti och korv?!
Sjuksköterskan tar sitt jobb hårt. Nu har det hänt 2 ggr till... det värsta är att dottern sa Jon har äcklig smak i munnen. De senaste två ggr hon sagt så har det slutat med feber och sjuk hon som har ridning och tårtlämning på Ridskolan imorgon..... håller tummarna att det är falskt alarm...Behöver gå på toa. Det här är typ 3:e gången någon av katterna ligger på mig så jag flyttar henne inte...Visa bifogad fil 113103
Är du i Sverige? Har kanske missat.Sitter på biblioteket och avrundar arbetsdagen genom att surfa på Buke Ska snart promenera till stationen och ta tåget till en mindre ort för att äta lyxig restaurangmiddag med en kompis. Inte illa för en tisdag må jag säga! Älskar verkligen att sitta här och jobba, speciellt en vackert solig dag som denna
Det låter så tråkigt! här var det serverat i prästgården för ett gäng människor som hade samlats och letat efter försvunnet folk, så tadaaa... middag som tack! Hm...Min sambo och majoriteten av mina kollegor äter det rätt frekvent. Ungkarlsmat som är enkel och billig att ordna och som passar utmärkt till matlåda.
Det är en rätt tråkig rätt, särskilt som att enda tillbehöret oftast bara är ketchup.Det låter så tråkigt! här var det serverat i prästgården för ett gäng människor som hade samlats och letat efter försvunnet folk, så tadaaa... middag som tack! Hm...
Snabbt och lätt till ett gäng vrålhungriga tänker jagDet låter så tråkigt! här var det serverat i prästgården för ett gäng människor som hade samlats och letat efter försvunnet folk, så tadaaa... middag som tack! Hm...
Ja går nog snabbt att göra till många personer, var runt 70 tror jag så förstår att det inte kunde göras något svårt som tog lång tid.Snabbt och lätt till ett gäng vrålhungriga tänker jag
Drömmiddag för min ena son visserligenDet är en rätt tråkig rätt, särskilt som att enda tillbehöret oftast bara är ketchup.
Ja, kom hit igårÄr du i Sverige? Har kanske missat.
Fast väldigt gott.. Ja jag är pastatok och älskar korv...... för att inte tala om sambon och korv....Det är en rätt tråkig rätt, särskilt som att enda tillbehöret oftast bara är ketchup.
Här med...Drömmiddag för min ena son visserligen
Låter inte alls tokigt!Särbon. Uppstekt kokt spaghetti och korv med lite lök, tomater och riven ost är helt ok.
Edit: En kan slänga på ett ägg också om en känner för det.
Låter inte alls tokigt!
Pytt är svårslaget som restmat.Nä, faktiskt inte. Särbon brukar koka extra spaghetti när han äter den med köttfärssås för att kunna steka upp den dagen efter. När han jobbar ska matlagningen vara snabb och enkel. Det blir ju lite som en pyttipanna, en slänger i slattar av vad en har i kylskåpet (men lök är verkligen ett måste).
Det låter så tråkigt! här var det serverat i prästgården för ett gäng människor som hade samlats och letat efter försvunnet folk, så tadaaa... middag som tack! Hm...
Det är en rätt tråkig rätt, särskilt som att enda tillbehöret oftast bara är ketchup.