Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tog någon annan din mat? Jo det är ju på din arbetsplats man är expert på att sno saker... nu är vi inte många på mitt jobb men ibland är det tur att alla äter samtidigt...
Vi kan byta... du tar sjuksängen... har du kodlås på maten idag?
Aha men ändå.... vafan jag vet vell om jag haft röd eller blå matlåda typ... iofs skulle jag lämna nånting i kylen är jag inte säker på vad som händer för en idiot lägger sig i saker som vederbörande inte har med att göra... häromdagen upptäckte jag att vederbörande hade gjort en sak vi inte ska göra...Jag hade ju varit borta på utbildning en vecka. Det fanns således gott om tillfällen
Finns det? Visste inte haha kanske skulle vara braSjuk vill jag dock inte vara så du får krya på dig istället!
Jag har faktiskt tänkt beställa en sån box. Har sett på Coolstuff
Fy fan.. -3 här. Jag har inte varit ute. Tänker inte gå ut heller...-17 när jag klev upp Men det är ändå bättre än där särbon är... när han kom fram till Svappavaara igår kväll så var det -27
Edit: Och han jobbar ju utomhus...
Jag ser varje dag där jag inte tagit en kollega av daga som en vinst.Om någon skulle undersöka mitt huvud så hade den, efter de två senaste arbetsdagarna, hittat minst 35 små hjärnblödningar. En för varje gång jag försökt undvika att strypa någon långsamt
Nåja, nu har jag kommit hem efter jobb och stall. Ska packa upp, duscha och äta kvällsmat.
Känns som något att brodera in på en tavla och hänga upp på kontoretJag ser varje dag där jag inte tagit en kollega av daga som en vinst.
Jag ser varje dag där jag inte tagit en kollega av daga som en vinst.
The best kind!Läser fjantig fanfiction