Vad gör vi? Del CLXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det var totalstopp i duschen när jag skulle tvätta håret. Eller, lite rann det undan. Tyckte det var konstigt eftersom jag inte bott här så länge, men det var inte alls konstigt för

De som bodde här innan hade aldrig rengjort. :yuck: Det förklarar också varför mäklaren ursäktade att det luktade lite i badrummet för att det inte använts på ett tag. Nu är :turd: borta iaf och jag lär inte behöva rengöra på länge.
Första duschen i nuvarande boende slutade i översvämning ut i köket. 🤢🤮 Det hade stått tomt i minst ett halvår pga dödsbo
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 655
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
369
Senast: FrDrake
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
479
· Visningar
23 974
Senast: Lilla
·
Samhälle Tittar ni på nyheter på TV eller streaming? Själv har jag slutat att titta på nyheter. Jag behöver inte nyheter för att veta att idag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 796
Senast: aiquen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Dejtingtråden del 38
  • Tvättstugedrama
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp