Vad gör vi? Del CLXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har insett att det blivit för mycket ”ta hand om andra” och för lite ”ta hand om mig själv” på sistone. Börjar smida planer kring att ta in på hotell en natt och bara lyxa lite, få sova ostört en hel natt för första gången på fyra år. Kanske till och med åka till Köpenhamn, men då känner jag att jag borde ta tillfället i akt att åka med en vän och gå på nåt skoj. Kanske både och om budgeten tillåter!
 
Sitter och planerar sommaren. Man vill ju ändå kanske åka på fjord sm!

Vill att det ska vara plusgrader så att man kan rida unghästen ordentligt igen. Vi behöver komma igång igen så att vi kan bygga väg för min fina Jojjo som ska komma och rida in galoppen på honom. Det längtar jag till! 🙌🥹
 
Alltså ibland undarr ajag över planeringen.

Våra chefer har idag planerat in möte
8-13 i Göteborg
10-11 på plats i butik/kontor
10:30-11:30 samma plats i annan del av butiken
13:00 möte på plats i butik

Löste det så att kollegan tog Göteborg, Jag är här och ska dela mig i 3 :rofl: Det mellan 10-11 som pågår nu dealde vi om att vi tar det över telefon så är jag med på de 2 sista :)

Det är inte ofta de klantar sig såhär men ibland så :D
 
Ett flyttlass Katrineholm-norrköping ett flyttlass norrköping-norrköping.... tror inte jag är riktigt fit for fight att släpa saker ner 3 trappor i ena lägenheten och ner 2 trappor andra lägenheten... hur många trappor upp eländet skall upp ingen aning...
Med min astma så tackar jag nej
 
20230222_100615.webp


Kattpussar är de bästa pussarna! 💋
 
Värk idag
Men hyfsat väder, ska gå och handla åt ungen.
Jag kan inte handla förrän imorgon.
Ska klippa mig då med.
Måste sätta mig med arbete på em då jag tog med en hel hög test och arbeten som ska bedömas.
Då blir helhetsbedömning enklare sen
 
Hade helt gett upp jobbet där de efterfrågade referens eftersom jag inte hört att de ringt dem. Jag fick det! Folkbibliotek, I'm coming back! Så jävla glad nu :D Självklart lite katastroftänk kvar eftersom ja, jag har inte skrivit på ännu men ändå.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
62 63 64
Svar
1 279
· Visningar
35 378
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
371
Senast: FrDrake
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 734
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp