Vad gör vi? Del CLXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har en jag får låna till Prince, det är de andra 6 som ska med som år problemet. Och föräldrarna känns inte så proaktiva... eftersom det ska göras som en gruppaktivitet är jag rädd att vi inte får åka om inte alla åker. Blä.
Har inte ridskolan någon hästbuss? 🤔 Eller hästfolket på ridskolan kanske har bra kontakter för att hitta någon som vill hyra ut?
 
Intensiv dag på jobbet. Bra dag men slutade med att jag blev irriterade på en kollega som har en massa åsikter hen inte behöver lägga sig i och som hen inte förstår.
Men humöret där går upp och ner så jag ska inte bry mig. Har bara så förtvivlat svårt för dålig stämning osv.
Nu kaffe och en macka och spinning om ett par timmar drygt.
 
Tröstshoppade en filt idag. Kolla storleken 😍
IMG_20230221_155051.webp
 
Hemma efter att ha stått i semelkö i en halvtimme. Semlorna var slut hos, vad som röstats fram som Stockholms bästa semlor, och sedan stod vi i en kö utanför och väntade medan det började likna pendeltågsinformation med olika bud, senare och senare när nästa laddning skulle anlända. Nollgradigt och rått som fasiken. Sedan höll jag min semla i ett stenhårt grepp på väg hem med buss och tunnelbana och var redo med väska och armbågar om någon skulle trängas för nära.

Fryser, men ska hoppa i myskläder och både jag och semlan ska värma oss lite innan jag avnjuter den.
 
Irriterande och vänta på ett samtal sagt mellan två heltimmar och det inte dyker upp. Tacksam för att jag passade på att rida första halvtimmen på ridbanan (testade hur pållan skulle reagera med paraply inför utmaning, jätteduktig var hon!! 😍🤩Stora ögon först men mest nyfiken och kollade om det gick att tugga på så skrittade runt och grejade med det 😁) I väntan på det men när det inte ringt en kvart efter sista utsatta tid skrittade jag ut en sväng och struntade i det. En aning stressande om det skulle ringt efter utsatt tid (hänt förut, nu verkar det utebli helt) men satte mobilen på ljudlös så jag kopplade ändå mest av 😍
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
61 62 63
Svar
1 255
· Visningar
34 870
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
371
Senast: FrDrake
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 733
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp