athena_arabians
Trådstartare
Inget elstöd i sikte här tyvärr.
Mitt syntes på kontot nu Välkommet även det försvinner mer eller mindre direkt (jag har just beställt årsveden).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inget elstöd i sikte här tyvärr.
Jag brukar lägga påsen i vattnet och ta med muggen dit där jag ska sitta, sen glömmer jag bort det och får värma upp kallt te.Nytt försök med att dricka te. Kokade vatten men glömde visst bort det. Så nytt försök. Hade bara gått ner till 70 grader så gick snabbt att värma påt igen.
Och jag har egen transport men ingen häst som går att lastaFörsöker hitta transporter att hyra för att komma iväg på ridskoleDM i dressyr i påsk. Det går sådär. Önskar jag hade råd att köpa en egen transport.
Jag har en jag får låna till Prince, det är de andra 6 som ska med som år problemet. Och föräldrarna känns inte så proaktiva... eftersom det ska göras som en gruppaktivitet är jag rädd att vi inte får åka om inte alla åker. Blä.Och jag har egen transport men ingen häst som går att lasta
Hoppas du hittar någon att hyra!
Har inte ridskolan någon hästbuss? Eller hästfolket på ridskolan kanske har bra kontakter för att hitta någon som vill hyra ut?Jag har en jag får låna till Prince, det är de andra 6 som ska med som år problemet. Och föräldrarna känns inte så proaktiva... eftersom det ska göras som en gruppaktivitet är jag rädd att vi inte får åka om inte alla åker. Blä.
Ingen buss, bara privata transporter som är för tunga för de bilar som finns. Liten ridskola vet du, bara 450 uppsittningar i veckanHar inte ridskolan någon hästbuss? Eller hästfolket på ridskolan kanske har bra kontakter för att hitta någon som vill hyra ut?
Vår ridskola har hästfinka. Hästbuss har de nog inte behov av...Ingen buss, bara privata transporter som är för tunga för de bilar som finns. Liten ridskola vet du, bara 450 uppsittningar i veckan
Problemet löste sig. Husse reste sig från soffan... Då måste man kolla vad som skall ske. Nånting gott kan ju hoppa fram.Behöver gå på toa. Det här är typ 3:e gången någon av katterna ligger på mig så jag flyttar henne inte...Visa bifogad fil 113103