Vad gör vi? Del CLXXII

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Jag hade tĂ€nkt att vara pĂ„ vĂ€g till jobbet nu. Är kvar i soffan. MĂ„ste sĂ€tta lite fart, har ett tidigt möte och har saker som behöver ordnas innan det mötet och innan vi kör till FörvaltningsrĂ€tten. Busy busy!
 
Är lite sjuk, sĂ„ kommer jobba hemifrĂ„n. Dock ska hela mitt kontor flyttas idag pga renovering, för andra gĂ„ngen. Jag var sjuk sist ocksĂ„ sĂ„ min kollega jag delar rum med fick flytta allt. SĂ„ nu mĂ„ste hon göra det igen. :banghead:
 
Sitter i soffan, vill ha en kopp te men antar att jag istÀllet borde ge mig ut pÄ lite lÀngre promenad med hundarna. Ska jobba om ett tag och tror inte att jag orkar gÄ efterÄt. Eller sÄ gör jag det för att kunna gÄ i snö istÀllet för pÄ is, ska visst börja snöa nÀr som helst nu. Kommer bli sÄ kul att cykla till jobbet och sedan spendera nÄgra timmar i en bil :cautious: NÀ. Dags för te.
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Tjatter Förut kom vi hem med vÄr helt nya bil, den Àr 2 dagar gammal. DÄ kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt pÄ morgonen ÀndÄ. Hon mÄste ju patrullera Àgorna!
61 62 63
Svar
1 253
· Visningar
34 824
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att Äka och titta pÄ nÄgot vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
371
Senast: FrDrake
·
Tjatter Jag har bestÀllt ett mjukisdjur som kallas kÀrleksuttern. Det Àr alltsÄ ett mjukisdjur för vuxna som sover dÄligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 733
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • TvĂ€ttstugedrama
Tillbaka
Upp