LÀt vÀldigt gottSemmelbollarna
Visa bifogad fil 113076
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
LÀt vÀldigt gottSemmelbollarna
Visa bifogad fil 113076
TÀnkte precis samma. Funderade Àven pÄ om jag inte var snuvig eller nÄgot. Men men uppe och pÄ vÀg in i duschenJag vill vÀgra gÄ upp men antar att jag Àr för vuxen
Vi kan byta... du tar sjuksÀngen... har du kodlÄs pÄ maten idag?Jag vill vÀgra gÄ upp men antar att jag Àr för vuxen
Den blev roligAlltsĂ„ inlĂ€gget och sĂ„ reklamen underâŠblev lite förrvirrad för sĂ„g inte att det va reklamâŠ.
Visa bifogad fil 113070
Jag hade tĂ€nkt att vara pĂ„ vĂ€g till jobbet nu. Ăr kvar i soffan. MĂ„ste sĂ€tta lite fart, har ett tidigt möte och har saker som behöver ordnas innan det mötet och innan vi kör till FörvaltningsrĂ€tten. Busy busy!
Jo de smakade inte alls dumt .LÀt vÀldigt gott
Typ chokladbollar fast semmelbollar lixom. Man mixar sötmandlar, vispgrÀdde, rumsvarmt smör, vaniljsocker, florsocker, havregryn och kardemumma som man sedan rullar till bollar i florsocker. SÄg receptet i helgen och tÀnkte jag mÄste prova hehe.Vad AR det?
Strindbergs novell Ett halvt ark papper Àr ju lite sÄ. Och nÄgot av det bÀsta som skrivits.TÀnker pÄ arkivupplevelsen igÄr. Att det finns berÀttelser bevarade i arkiven som kan beröra sÄ... En skilsmÀssa frÄn 1920 och ett sjÀlvmord frÄn 1921. Man kÀnner verkligen med de inblandade personerna....