Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
och exakt hur ska DET gå till, när di vuxna vuxit upp med Eddie MedusaNej, det hör till att chockera di vuxna
När har ni sportlov?Åkte hem tidigare från jobbet för att vila mitt knä som började protestera mera, allmän kaosdag, den ena grejen efter den andra även om mina lektioner var bra och min nya mentorsklass blev glada att få mig till mentor.
Så sant!När man har haft en usel chef så slutar man aldrig att uppskatta en bra.
och exakt hur ska DET gå till, när di vuxna vuxit upp med Eddie Medusa
Det är ett måste!Nej, det hör till att chockera di vuxna
Nästa vecka, så nu är det fyra arbetsdagar kvar Eller ja, jag jobbar måndagen på sportlovet också för att rodda omprov.När har ni sportlov?
Försöker hålla mig från att köpa krukor, fröer, och plantor trots att jag verkligen verkligen vill
PengarVarför?
Har jag tänkt göra i morn tänkte prova att göra semlebollar ikvällFunder på att gå och köpa en semla
Såklart det blir kram till dig ❤
Jodå vi fick 8 plus och typ stormbyar så den lilla snön försvann kvickt här med.+6,5 säger glädje tempen på jobbet så möglet som vräkte ner imorse är borta...
Heja dig! Du klarar det. Och grönskan kommer lösa sig. Alla som har sått nu och sår så mycket de vill under våren kommer slänga växter på dig i panik sådär i maj.Försöker hålla mig från att köpa krukor, fröer, och plantor trots att jag verkligen verkligen vill