Jag har helt gått över till att köpa inlagd grillad paprika eftersom det blir billigare. Funkar ju inte i alla recept dock, men bra i grytor.
Bra tips till de maträtter som funkar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har helt gått över till att köpa inlagd grillad paprika eftersom det blir billigare. Funkar ju inte i alla recept dock, men bra i grytor.
Själv skiter jag fullständigt i hur det går för jobbet när jag har semester De får lösa det. Brukar informera om vad som måste-måste göras och hur och när. Sen får chefen lösa det, han har ju betalt för det, inte jag.Känner igen mig! Vi har också vissa saker som kan leda till en del tråkigheter om de inte görs (i tid) och de är högst på min priolista. Men det blir ju företaget som får ta smällen (böter) om ingen gör uppgiften ifall jag är sjuk. När jag har semester åker jag in på kontoret ett par timmar och fixar ändå. Inte så hållbart.
Förstår att det känns stressigt ändå, blir så less på att det pratas vitt och brett om hur viktigt det är med arbetsmiljö och så "glömmer" man ändå alltid bort medarbetare som flera gånger flaggat för onödig stress.
+6,5 säger glädje tempen på jobbet så möglet som vräkte ner imorse är borta...Tvära kast- från snöslask till solsken och ganska rejält varmt enligt termometern men blåsten gör det nog inte jätteskönt ändå .
Härligt! Hoppas nya stället fungerar bättre!Avtal ska skrivas på om en dryg timme!
Sen jäklar blir det tack och hej leverpastej till nuvarande jobbet.
Nya stället är mitt gamla ställe, så där vet jag att det fungerar ypperligt! Så taggad på att komma tillbaka. Dessutom med ett rejält lönelyft!Härligt! Hoppas nya stället fungerar bättre!
Låter ju toppen!Nya stället är mitt gamla ställe, så där vet jag att det fungerar ypperligt! Så taggad på att komma tillbaka. Dessutom med ett rejält lönelyft!
Åh va härligt att höra!!Nya stället är mitt gamla ställe, så där vet jag att det fungerar ypperligt! Så taggad på att komma tillbaka. Dessutom med ett rejält lönelyft!
Jag har tänkt tanken att starta en ny boktråd, den gamla försvann ju när alla bokbingona kom igång (och det var ju mitt fel )Har för mig att det funnits en tråd med boktips/bokrecensioner men hittar den inte! Skulle vilja få lite nya tips.
Men ja! Jag återupptäckte mitt läsintresse förra året så det vore kul med en ny trådJag har tänkt tanken att starta en ny boktråd, den gamla försvann ju när alla bokbingona kom igång (och det var ju mitt fel )
Får ta tag i en ny tråd!