Vad gör vi? Del CLXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känner igen mig! Vi har också vissa saker som kan leda till en del tråkigheter om de inte görs (i tid) och de är högst på min priolista. Men det blir ju företaget som får ta smällen (böter) om ingen gör uppgiften ifall jag är sjuk. När jag har semester åker jag in på kontoret ett par timmar och fixar ändå. Inte så hållbart. :(

Förstår att det känns stressigt ändå, blir så less på att det pratas vitt och brett om hur viktigt det är med arbetsmiljö och så "glömmer" man ändå alltid bort medarbetare som flera gånger flaggat för onödig stress. :(
Själv skiter jag fullständigt i hur det går för jobbet när jag har semester :angel: De får lösa det. Brukar informera om vad som måste-måste göras och hur och när. Sen får chefen lösa det, han har ju betalt för det, inte jag.
Kan de säga "lös det" till mig, kan jag säga "lös det" till dem, resonerar jag.

Är det katastrof av typen "det finns en bomb i källaren och alla kollegor sitter kidnappade i källaren tillsammans med den och vi måste veta namnet på ditt första husdjur annars smäller det", vet några få mitt privata nummer :p
 
Försöker flytta på en vävstol från förrådet. Men sablar vad tung den är! Orkar ju inte! Så nu står vissa delar av den i kontoret (dvs halvvägs från förrådet) och tar plats.
Och nej jag har ingen aning om hur man monterar ihop den eller hur man väver men tänker hur svårt kan det va 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
60 61 62
Svar
1 232
· Visningar
34 282
Senast: Enya
·
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
371
Senast: FrDrake
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 728
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Norrsken
  • Kirk

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp