Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här...Här är vädret urk redan regnet öser ner
Ta lantusen. annars sabbar du nästa dag.Den fortsätter pipa men faktiskt inte lika mycket. Nu kan det ha att göra med att jag glömde den i datorrummet när jag gick och la mig. Men uppenbarligen åt jag för många klementiner igår så nu mår jag illa och hulkar. Så nu äter jag ingenting, vilket inte heller är optimalt, även om den ännu inte piper för att det är för lågt. Vet inte om jag vågar ta nattinsulin.
avkomman har en smartwatch till dexcom. Så hen ser sitt värde genom en snabb it på klockan Sambon är också inkopplad. Så en gång blev hen väckt av sambon som var på resa -gå och ät!!Du kan alltså gå in och kolla exakt vad du har i bs inte bara att det är högt eller lågt? Hmm, jag har fått instruktion att ta Tresiba på kvällen, därav att jag tror jag störtdyker och vaknar och tvingas äta sorbet halv fyra.
Edit: Vilket är det värsta jag vet, möjligtvis efter att tvätta
Äh låtsas bara att det är ett annat parallellt universum som du inte behöver delta i och njut av pulsen iställetStår på tunnelbanan och lyssnar på EPA-dunk. Alltså, larviga låtar har alltid varit en guilty pleasure. Det är väl partypinglan i mig som vaknar till liv MEN kan de inte göra texterna åtminstone lite mindre problematiska?
Ja skall vi gå efter det har vi snöorkan. Det kräkte när jag åkte till jobbet imorse. Nu har det kommit 1 dm.Snoozade så länge så när jag väl kastade mig upp blev jag helt yr, har nog sovit hårt! Får bli lite flex idag… lite mer minus.
Här är det också snö! Men ska väl inte kalla det snöstorm som jag gjorde sist och fick skäll
Snart iväg mot jobbet
Äh låtsas bara att det är ett annat parallellt universum som du inte behöver delta i och njut av pulsen istället
Jag har ju lyckats festa mig igenom ”Vi får aldrig ligga”, ”En sång om ingenting” etc. genom mina år så ska nog gå bra
Finns det ens "allergiavdelning" på tågen? Jag visste bara att det finns djurtillåtna platser och icke djurtillåtna platser. Inget specifikt om "allergivänliga" platser.Folk! Om man tycker att det är en bra idé att måla naglarna på tåget och blir tillsagd att det inte är en så trevlig lukt så att man kanske kan göra det nån annanstans och att då svara att det finns en allergiavdelning.
Det har noll och inget med allergi att göra. Nagellack luktar starkt och det vill inte jag lukta på när jag försöker vila på tåget till jobbet.
avkomman har en smartwatch till dexcom. Så hen ser sitt värde genom en snabb it på klockan Sambon är också inkopplad. Så en gång blev hen väckt av sambon som var på resa -gå och ät!!
Det finns några få platser som dom kallar allergiavdelning, men det är kanske 4 platser som är i trappen upp till övervåningen. Så hur allergivänligt det är med alla som går förbi ändå vet jag inte.Finns det ens "allergiavdelning" på tågen? Jag visste bara att det finns djurtillåtna platser och icke djurtillåtna platser. Inget specifikt om "allergivänliga" platser.
Det fins en anledning till att det heter guilty pleasureStår på tunnelbanan och lyssnar på EPA-dunk. Alltså, larviga låtar har alltid varit en guilty pleasure. Det är väl partypinglan i mig som vaknar till liv MEN kan de inte göra texterna åtminstone lite mindre problematiska?