Det är okej att inte orka, det behöver inte vara lathet!Tack, jag är bara lat och tänkte kolla om @tanten vet innan jag googlar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är okej att inte orka, det behöver inte vara lathet!Tack, jag är bara lat och tänkte kolla om @tanten vet innan jag googlar.
Bor i lägenhetshus i Malmö, så... Nä.Kan du inte lägga ut en nyckel?
Särbon gav dem 5 av 5 glufsglufs och gömde undan en i bilen så svärfar skulle få smaka (hade han inte gjort det hade han ätit upp den på vägen)
Men yufka är inte för de veka kan jag säga
Åh så fint, blir alldeles rördAlltså... jag har haft min kära vän på besök under veckan. Det har varit så himla, himla roligt! Vi har bott ihop för länge sedan och är verkligen så himla nära trots att vi inte hörs jätteofta.
Under veckan har hon bland annat haft roligt åt att peta på mig med foten när jag sover, eftersom jag i sömnen lyfter på täcket för att släppa in "hunden".
Hur som helst åkte hon härifrån i Fredags och jag öppnade precis skafferidörren för att ta mig en kvällsmacka - varpå en bok jag totalt fangirlade över för några dagar sedan ramlar ut ur skåpet! Hon har alltså gått ut och köpt den medan jag var på jobbet, och smugglat in den. Jag förtjänar inte mina vänner.
Visa bifogad fil 113021
Här är vädret urk redan regnet öser nerUppe tidigt trots sportlov ! Idag är det arkivdag och besök-hos-faster-dag ! Jag ska köra hemifrån vid ca 7:20 men har ju hästfix (sätta på bootsen, fodra...), etc som vanligt innan jag åker. Idag får nog maken ta in tidigt för vädret här ska bli....urk... Regn och blåst.
Samma här, sjukanmält mig nuSjukanmält mig.