Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såg idag att en paprika kostar 28-29 kr på Coop. Vet inte vad kilopriset blir då.
TackLaxpasta, sweetchilikyckling med pasta, kött-och grönsaksgryta, cowboysoppa, bakad potatis med fläskytterfile och bea, fisk- och skaldjurspanna. Köttbullar/falukorv och stuvade makaroner. Nachotallrik. Några förslag
JaSushi är alltid (okej okej, oftast!) rimligt!
Det är inte problemet
Hur går det med libren?
Är det så länge sedan du var klar på universitet?! Tiden går fort!Sitter på tåget hem från en urmysig helg i en liten kuststad i Northumberland där jag hyrde ett hus tillsammans med 6 kompisar från universitetstiden. Vi ses väldigt sällan allihop samtidigt eftersom det är svårt att synka 7 olika personers scheman och geografiska positioner, men när det väl blir av har vi så fruktansvärt trevligt ihop Massor av skratt, prat, promenader, mys framför brasan, brädspel, mat, vin, cocktails och diverse godsaker. Alla hade tagit med sig ingredienser till en cocktail var som man sedan gjorde åt de andra, vilket var en kul grej! Känns så himla fint att vi hållit ihop under alla dessa år, trots att det är 8-9 år sedan vi tog examen.
Nu ska jag hem och packa upp & packa om, för imorgon förmiddag bär det av till Sverige
Långtidsverkande ska man alltid ta.Den fortsätter pipa men faktiskt inte lika mycket. Nu kan det ha att göra med att jag glömde den i datorrummet när jag gick och la mig. Men uppenbarligen åt jag för många klementiner igår så nu mår jag illa och hulkar. Så nu äter jag ingenting, vilket inte heller är optimalt, även om den ännu inte piper för att det är för lågt. Vet inte om jag vågar ta nattinsulin.