Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var mycket trevligt! I skogen var det lä men solen tog sig ändå ner bitvisVi har också sol här
Jag har istället massor framför allt helgdag.....Försöker skriva matlista. Kommer inte på någonting som är gott att äta
Du har gjort vad med vad, var min första tanke... Googlade - ser gott ut !Jag har fått nervösa sammanbrott i serie av att hantera yufkadeg för att göra börek men satan i gatan vad gott det blev! Särbon gav dem 5 av 5 glufsglufs och gömde undan en i bilen så svärfar skulle få smaka (hade han inte gjort det hade han ätit upp den på vägen)
Men yufka är inte för de veka kan jag säga
Var tvungen att kolla vad det var och jag tänker INTE försöka göra det där. räckte gott med att göra melon pan på exakt rätt sätt.Jag har fått nervösa sammanbrott i serie av att hantera yufkadeg för att göra börek men satan i gatan vad gott det blev! Särbon gav dem 5 av 5 glufsglufs och gömde undan en i bilen så svärfar skulle få smaka (hade han inte gjort det hade han ätit upp den på vägen)
Men yufka är inte för de veka kan jag säga
Var tvungen att kolla vad det var och jag tänker INTE försöka göra det där. räckte gott med att göra melon pan på exakt rätt sätt.
Du har gjort vad med vad, var min första tanke... Googlade - ser gott ut !
Ibland tycker jag det är plättlätt vissa dagar bah....Har du kommit på än eller behöver du lite "tips" ?Försöker skriva matlista. Kommer inte på någonting som är gott att äta
Nä! Även jag bara kört 3dagar förmiddagar, så skift gillar jag det passar mig perfekt mer än vanligt 7-16 jobb, skulle få spader på detÄr jag knäpp om jag tycker det faktiskt är trevligt att jobba så där? Ibland var det en helt fantastisk morgon när en gick av skift kl 6 och körde hem
Nä! Även jag bara kört 3dagar förmiddagar, så skift gillar jag det passar mig perfekt mer än vanligt 7-16 jobb, skulle få spader på det
Var SSAB du var på med? Fast annan stad (minns ej) kör kanske samma skift
Är på SSAB i Oxelösund på Biproduktsverket (tar hand om koksavgaserna där), så går av skiftet 06 på torsdag