Härligt att vakna till solsken idag med och några kallgrader, skönt! Då kanske hagen är mindre mjuk och slirig .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Faktiskt just en Ruger .357, sambon har provskjutit tidigare med en sådan och tyckte den fungerar bäst för honom. Fick se en one of a kind-Maximus med 12 tums pipa också, Rugern var lite fjuttig i jämförelse så att säga.
Precis, med trähandtag istället för gummihandtag.SP101 double action?
Jag har provskjutit en revolver i .45... det var roligt att ha gjort det men inget jag känner att jag måste göra igen. Det gör ONT i händerna! Särbon slutat tävla delvis för att hans händer inte klarar av det längre, i synnerhet inte fullbumpade kulor (han laddar givetvis själv).
Precis, med trähandtag istället för gummihandtag.
Jag har provat magnumskytte med chefen tidigare(hans fel att sambon började), jag håller mig nog till .22orna.
Dags att klä på sig och åka till ridskolan för ponnypromenad i solen
Vi med Och vi ska ut på tur om en stund!Vi har också sol här
Ska åka och handla om en stund. Imorgon blir det arkivbesök! Både Lund och Malmö - hur ska jag hinna ?! Ska också hälsa på faster, så jag tänker baka cupcakes att ta med. Har hittat ett recept som låter ljuvligt, chokladcupcakes med vitchokladfrosting. Tyvärr med philadelphia-ost i frostingen, och då brukar jag inte få ihop den utan den blir rinnig.... Men SKA utmana mig själv idag och testa igen....
Fast det måste nog vispas - som det står i receptet - för att kunna spritsas dock....Mitt tips är att inte röra osten, utan mer ”vända runt” det som ska vara i den. Ju mer man rör desto rinnigare. Låter supergott!
Men vad bakar en med mjölk? Jag är vegan så även om det blir smör eller grädde är liksom grundproblemet att jag inte vet vad en har dessa till heller egentligen
Pannkakor, där sa du något! Men jag brukar göra på kikärtsspad, fungerar det med komjölk då?
Ja men frågan är ju hur det fungerar med kikärsspad istället för ägg. Men @athena_arabians verkar tycka det går så jag testar. Kanelbullar är krångligt
Jag fattar inte riktigt. Om du är vegan så ska du väl inte dricka smeten eller äta pannkakorna som det är mjölk i? Inte heller kanelbullar. Häll ut mjölken dåÄsch, i värsta fall får jag väl dricka smeten