Vad gör vi? Del CLXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kan inte bestämma vad jag ska äta ikväll! Hade en plan men pga orsaker behöver jag handla i så fall. Inte heller säker på att jag är sugen på den maten ikväll längre. Har inte orkat kolla upp vad jag har att tillgå hemma 😅 Har absolut noll lust att åka och handla!
 
Mest vilat idag
Förutom en vända ner till Ica
 

Bifogade filer

  • 20221101_141659.webp
    20221101_141659.webp
    170 KB · Visningar: 52
Det finns tider när jag hatar diabetes mer än vanligt. Fastnade naturligtvis i kaoset på gröna linjen. Två timmar+ hem, vanligen 20 minuter. Japanska sardiner i vinterkläder. Och extremt dålig stämning samt might is right när stora män använde sin kroppshydda för att gå över kvinnor och barn. Som feminist är jag för likabehandling i allt. Men just där och då önskade jag att forna tiders artighet mot kvinnor fortfarande levde. Förbannelse över vem det nu var som gick och spatserade på spåret. Sedan in och handla i helvetets förgård, eg Hemköp en fredag eftermiddag.

Stöp på soffan och vaknade med 2.1 i bs och skakningar - naturligtvis har jag inte ätit idag. Så suttit och surt slevat i mig chokladglass och varit bitter över att jag inte kan äta glass bara för att det är gott. Nu måste något riktigt inmundigas så det inte blir jojo och rekyler. Vilket är det sista jag vill, men måste laga någonting vettigt.

*Skakar näven allmänt mot livet och diabetes i synnerhet*
 
Blev så fruktansvärt ledsen när jag såg ett snabbt inslag om hajdöden i Lysekil. Och ännu mer ledsen över att det knappt rapporterats om och att förövaren troligen kommer komma undan rätt lindrigt, stackars små hajar och rockor. :cry:
 
Enligt Whippishen har jag jobbat alldeles för mycket idag, han har formulerat sina klagomål väl den senaste halvtimmen-timmen. Men nu när jag äntligen fällt ihop datorn och ska klä på hundarna sina små tröjor försvinner lillen iväg och ska äta, och stora killen lägger sig och vill bara bli klappad. Skriver detta i väntan på förändring.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
73 74 75
Svar
1 490
· Visningar
42 054
Senast: Mia_R
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 764
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 123
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp