Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ingen panik, den funkar inte. Puh!Jag har köpt mitt livs första näshårstrimmer - den kom idag men jag är livrädd för att använda den!
Det lät gott. Har du något recept?Oj vilken fart de hade idag, de små vovvarna! Enormt med spring i benen på både liten och stor. Antagligen för att vädret slagit om så?
Glad att vi trotsade polarvindarna och gick till en stor och roligt rastgård med bra underlag. Sen var de ändå glada och tramsigt busiga på vägen hem. Hade de varit hästar hade jag nog åkt av
Till middag blev det hemlagade vårrullar med lika hemlagad jordnötssås och morotssallad
Nu ska vi fräscha upp minnet av Dead to Me innan vi ger oss på nya säsongen.
Jag har en sån, aldrig använt den. Är rädd för att håren inte ska gå av utan fastna i den så de slits bort.Jag har köpt mitt livs första näshårstrimmer - den kom idag men jag är livrädd för att använda den!
Vänta här nu! Trocadero och morötter??Ouff, idag har jag nog slagit rekord i att vara på benen utan paus. 6 h utan att sitta ner, trodde benen skulle gå av när jag kom hem. Men, nu sover lillan och jag ligger nedbäddad i soffan med hund, Trocadero och morötter.
Använd en pincett istället....Ingen panik, den funkar inte. Puh!
Tyst 22-06 gäller hos oss. Sen fattar jag att man kanske vill visa mer hänsyn än så.Somnade lite för sent, och vaknade för tidigt, så har inte fått nog med sömn inatt kan nog somna om igen om jag lägger mig när jag städat färdigt. Vet dock inte hur tidigt det känns ok att dra igång dammsugaren. Bor på plan 2/2 så vet inte hur mycket det hörs genom golvet tycker 9 egentligen, men har bara damtidningen kvar så vill inte vänta en timme