Själv har jag precis kommit hem från jobbet, ska käka nybakt fralla till frukost innan det är dags för sängen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har inga sånna regler, men det är ett sånt litet hus och tycker grannen under är supertrevlig, så vill inte väcka henne om hon tar sovmorgon en lördag när jag ändå inte har hundarna hemma som kan låta lite andra dagarTyst 22-06 gäller hos oss. Sen fattar jag att man kanske vill visa mer hänsyn än så.
Vänta här nu! Trocadero och morötter??
Tips: nästa gång - måla vartannat trappsteg så går det att använda den ändå.Men fucketifuck då. Jag är pysselsugen, framförallt symaskin, och gissa var den håller hus?
På övervåningen.
Det vill säga på andra sidan den nymålade trappan.
Jamen ändå Morötter och Trocadero?Morotsstavar som snacks. Inte en hel påse/hink oskalade som till pållarna
Jag brukar måla ena halva sidan av trappen först och sedan den andra. Det brukar funka, men när det glöms av får man vara med och snabbt tvätta fläckar och kasta strumpor….Tips: nästa gång - måla vartannat trappsteg så går det att använda den ändå.
Haha, same!Jag har en sån, aldrig använt den. Är rädd för att håren inte ska gå av utan fastna i den så de slits bort.
Kvittar, vi vill bara få den färdig så fort som möjligtTips: nästa gång - måla vartannat trappsteg så går det att använda den ändå.
Värmerekord ena veckan och nu varning för 25-35mm snö
Första snön för valpen han blev chockad och kissade på trappen men sen kom han ut!
Visa bifogad fil 105773