Vad gör vi? Del CLXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag skickade jag ut maken till hästarna och stannade inne och fixade kaffe och scones... :)

Så fort det blir lite "varmare" ska jag åka och handla lite och sedan göra kristyränglarna till nästa veckas bokmässa. Jag är rätt glad att det har blivit kallare och torrare för annars är det jättesvårt att få dem att torka! På tal om att torka, så är tvätten från igår kväll redan rätt torr. Så det blir till att fortsätta att tvätta ikapp idag!
 
Värmerekord ena veckan och nu varning för 25-35mm snö 😅
Första snön för valpen 😁 han blev chockad och kissade på trappen men sen kom han ut!
BB586DB0-90D0-4CD7-BB15-5FFFB9C2DF3C.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
73 74 75
Svar
1 489
· Visningar
42 027
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 764
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 123
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp