Vad gör vi? Del CLXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Svept in mig i en elfilt och dricker te. Ser inte fram emot att behöva gå ut i snöovädret sen när vi ska till vänner i eftermiddag.

Vi skulle egentligen på barnkalas hos sambons vänner, men jag orkade verkligen inte med att åka hit och dit på tåg i sammanlagt fyra timmar, så är hemma med hunden ett tag så att jag bara behöver ägna två timmar på att åka tåg idag. (Mår nästan alltid illa av att åka tåg)

Salladen smakade mumma.
Nu Chelsea detective, plågsam hockey och trav och i kväll går Nordman in i tidernas bästa så mycket bättre!
0AB201DF-09B4-47C2-8F82-447B8976F647.webp

Ska få bilen kollad på tisdag. Men det här oljeläckaget förbryllar mig.... Parkerade på tre olika ställen på jobbet onsdag, torsdag och fredag. Fläckarna som blev under (väldigt långt fram) bilen var störst på onsdagen, något mindre på torsdagen och igår var det en fläck ca storlek som en gammal femkrona. Jag trodde först inte att bilen hade läckt alls.... Varför blev det så..... :confused: ??? Oljan som läcker ut letar sig fram precis under framkant på bilen. Brukar det vara så?

Nu är trappan målad två gånger med grundfärg och ser inte riktigt lika jävlig ut. Kan till och med bli bra.

Har massor med färg kvar. Kanske skulle ta ett tredje lager med grund? Vi får se. På måndag ska vi köpa själva färgen, vilken kulör vi nu bestämmer oss för..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
80 81 82
Svar
1 621
· Visningar
43 556
Senast: Liten
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 080
Svar
1 999
· Visningar
56 275
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 236
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben