Vad gör vi? Del CLXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Svept in mig i en elfilt och dricker te. Ser inte fram emot att behöva gå ut i snöovädret sen när vi ska till vänner i eftermiddag.

Vi skulle egentligen på barnkalas hos sambons vänner, men jag orkade verkligen inte med att åka hit och dit på tåg i sammanlagt fyra timmar, så är hemma med hunden ett tag så att jag bara behöver ägna två timmar på att åka tåg idag. (Mår nästan alltid illa av att åka tåg)
 
Salladen smakade mumma.
Nu Chelsea detective, plågsam hockey och trav och i kväll går Nordman in i tidernas bästa så mycket bättre!
0AB201DF-09B4-47C2-8F82-447B8976F647.webp
 
Ska få bilen kollad på tisdag. Men det här oljeläckaget förbryllar mig.... Parkerade på tre olika ställen på jobbet onsdag, torsdag och fredag. Fläckarna som blev under (väldigt långt fram) bilen var störst på onsdagen, något mindre på torsdagen och igår var det en fläck ca storlek som en gammal femkrona. Jag trodde först inte att bilen hade läckt alls.... Varför blev det så..... :confused: ??? Oljan som läcker ut letar sig fram precis under framkant på bilen. Brukar det vara så?
 
Nu är trappan målad två gånger med grundfärg och ser inte riktigt lika jävlig ut. Kan till och med bli bra.

Har massor med färg kvar. Kanske skulle ta ett tredje lager med grund? Vi får se. På måndag ska vi köpa själva färgen, vilken kulör vi nu bestämmer oss för..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
73 74 75
Svar
1 487
· Visningar
41 954
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 764
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 123
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp