Dags att åka till stallet! Hoppas att vi slipper regn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Intressant. Tänker att jag pga min spänningshuvudvärk egentligen skulle behöva ta den muskelavslappnande jag har fått varje dag. Men så drar jag mig för det för den smärtstillande delen behövs egentligen inte. Så fort musklerna slappnar av försvinner smärtan liksom.Ja det finns det. Klorzoxazon
Sååå gott!Efter läkarbesök så gick jag och köpte lite gott att dricka, räkor och vitlöksbröd som jag ska njuta av ikväll efter träningen!
Jaa jag längtar redan!Sååå gott!
Prata med en läkare. Medicinen har indikation spänningshuvudvärk Har själv tagit den när jag alltid fick ont i huvudet efter ridlektion. Troligtvis pga att jag spände nacken på något konstigt sätt eftersom smärtan strålade därifrån.Intressant. Tänker att jag pga min spänningshuvudvärk egentligen skulle behöva ta den muskelavslappnande jag har fått varje dag. Men så drar jag mig för det för den smärtstillande delen behövs egentligen inte. Så fort musklerna slappnar av försvinner smärtan liksom.
Men jag kan inte gå på massage två gånger om dagen
Åh!Sitter på salongen och väntar på att junioren blir klippt, men det gör inget för jag har ägarens Ital. Vinthund i knät
Hon sa att det var bra att sitta kvar. När jag kom satt ett yngre par som nog satt sina 15 min. En äldre innan mig han gick på en gång. När jag satt kvar var ett äldre par inne de gick på en gång. Men jag satt nog kvar 20-25 minuter eftersom att jag såg vädret ute... det vräkte ner.Så konstigt för på den VC jag var igår och vaccinerade så var det ingen som sa att man skulle sitta kvar. Dom som var innan mig gick bara, en frågade men sköterskan sa att hen kunde gå om det gått bra vid tidigare doser. Jag gick faktiskt också direkt efter min spruta.
Alla andra gånger jag har suttit kvar.