Vad gör vi del CLXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vågade precis ringa VC för koll av mitt sår på armen som jag haft sedan maj. :up: När jag förklarade sa hon "okej, men då ska du få en ganska snabb tid" ... och så fick jag tid nästa vecka? Hur är det ens möjligt?
Min förra VC försökte alltid först få en att tänka att man inte behövde hjälp och sen fick man en ytterst motvillig tid 3-4 veckor efter.

Är i chock. Och känner mig samtidigt urlöjlig som söker för ett cm stort sår på armen som knappt ens gör ont. Men det är att det aldrig läker och går upp konstant som gör mig orolig. Känner mig ändå som en skurk :angel:
Bra!!!
 
Kissungen sov hela natten utan att ge sig på honkatten; jag vaknade till av att jag hade svårt att vända på mig då han låg närmast på mig 😄 och på morgonen vaknade jag till att både han låg brevid mig och honan i min fotända, mys 🥰.

Bokat tid för kastration, ätit frukost, kört diskmaskinen och tvättmaskin snurrar med långtvätt så snart vika och hänga ny. Så ska jag förbereda pressgurka till söndagens middag och så städa golven vartefter :).
 
Tant är odödlig efter behandling och beter sig som en idiot 💕
Bilen klappade ihop och står på verkstad med trasig generator
Jobbet behövde mig för heldag under morgondagen istället för kvällspass

Underbar vecka……kräver mer kaffe, utan mjölk då för den är slut och jag måste ta mig till affären. Till fots.
 
Vågade precis ringa VC för koll av mitt sår på armen som jag haft sedan maj. :up: När jag förklarade sa hon "okej, men då ska du få en ganska snabb tid" ... och så fick jag tid nästa vecka? Hur är det ens möjligt?
Min förra VC försökte alltid först få en att tänka att man inte behövde hjälp och sen fick man en ytterst motvillig tid 3-4 veckor efter.

Är i chock. Och känner mig samtidigt urlöjlig som söker för ett cm stort sår på armen som knappt ens gör ont. Men det är att det aldrig läker och går upp konstant som gör mig orolig. Känner mig ändå som en skurk :angel:
Har du haft det så pass länge är det väl ändå rimligt att kolla upp det, inget skurkaktigt alls!
 
Sitter också av mina 15 minuter. Fick Pfizer så tre Pfizer chip och en moderna..
Så konstigt för på den VC jag var igår och vaccinerade så var det ingen som sa att man skulle sitta kvar. Dom som var innan mig gick bara, en frågade men sköterskan sa att hen kunde gå om det gått bra vid tidigare doser. Jag gick faktiskt också direkt efter min spruta.
Alla andra gånger jag har suttit kvar.
 
Tvättat ett täcke som vi ska ta med ned till unghästen. Är lite speciella omständigheter just nu för henne så hon kommer behöva ha täcke när hon är ute pga av att hon varken får eller ska röra sig.

Nu sen lunch sen fortsätta plugga 😅 Har en plan att bli klar i helgen. Imorgon är det 7 års kalas ♥️
 
Ringde precis på dörren. Var brevbäraren som pekar brevid dörren och ropar "lödda" halvvägs upp i trappen. :rofl:

Var säker på att jag skulle få hämta ut det för hade då verkligen inte gått in i mitt brevinkastet.
DSC_8041.webp
 
Såg precis att det ska bli en demonstration mot rasism i Sthlm imorgon. Just nu har 1,6 tusen pers klickat i på facebook att de kommer dit. Funderar på om jag också skulle passa på, nu när det för en gångs skull är en vettig demonstration när jag inte jobbar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
67 68 69
Svar
1 362
· Visningar
37 854
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 748
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp