Kör! En kompis mamma hade tidigare terrakottarött/varmrött(alla väggar) och det var det mysigaste vardagsrum jag någonsin varit i. Får man till nyansen med färgstarkt utan att ta över eller bli för mycket så blir det toppen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kör! En kompis mamma hade tidigare terrakottarött/varmrött(alla väggar) och det var det mysigaste vardagsrum jag någonsin varit i. Får man till nyansen med färgstarkt utan att ta över eller bli för mycket så blir det toppen!
ja, det finns det studier på: sambandet mellan antal symptom tre månader efter infektion och ett år efter (eller något sådant), där de som var symptomfria vid ett år också som grupp hade betydligt färre symptom vid tre månader.Större risk för att det är något mer komplicerat och kanske mindre övergående med flera symptom om inte annat..
Hur gick det?
Nej, då hamnar man i störiga tråden.En i andra arbetslaget kom in i omklädningsrummet och spelade musik högt på sin telefon och sjöng med. Gör man så?!
Tack och lov då stängde hon av innan hon kom till matsalen, annars hade jag nog demonstrativt satt på mig mina kåpor.Nej, då hamnar man i störiga tråden.
Lite kul ändå!En i andra arbetslaget kom in i omklädningsrummet och spelade musik högt på sin telefon och sjöng med. Gör man så?!
Känns det inte typ kajko i huvudet i början??!Vänjer mig vid mina nya terminalglasögon, de är progressiva, det går väl sådär..
Vi har rött på väggarna i vårt kök! Tapet dock, men den är helfärgad. Påminner lite om ovan men mörkare (tror jag? Köket är lite mörkt men mysigt riktat mot väst). Klinkern är ljusgrön och skåpen är ek (tror jag?). De nya kylskåpet, frysen, ugnen och mikron är svarta bara diskmaskinen är lite äldre och vit.
Jo, lite svårt att lära mig vart gränsen går mellan de olika slipningarna.Känns det inte typ kajko i huvudet i början??!
Knepigt! Men blir säkert bra/du van så småningomJo, lite svårt att lära mig vart gränsen går mellan de olika slipningarna.