Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det Lamotrigin du tar så måste du söka vård vid hudutslag.Kan inte bestämma mig om jag ska följa läkarens råd och citat: "springa till akutmottagningen vid hudutslag" eller ta en mer chill approach och vänta tills typ tisdag då jag har bokad tid Gott AT, ingen spridning, inga tecken på anafylaxi och inte ens klåda så det känns inte ens som något läkemedelsutlöst
Nu har jag gjort en förändring och sagt upp migGör man ingen förändring kan det aldrig bli förändring. Så förändra!
Det är lika illa här , så det blir pizzerianBörjade rensa i skåpen, bland kläder och skor och så blev det mer och mer och sen tog energin plötsligt slut. Och ingen hade lagat mat till mig?!?
Hemmagjord schnitzel med pommes och bea här.Tack @tuaphua för din inspiration till pinsa bianco . Mozzarella och cocktailtomater som får smälta i ugnen och sen på med svensk lufttorkad skinka (äntligen hittat!), ruccola, och så lite ringlad honung. Supergott! Min nya favoritpizzatopping . Blev det till fredagsmiddag här idag .
Grattis!Nu har jag gjort en förändring och sagt upp mig
Trött på min tjänst och fick idag reda på det inte blir några förändringar nästa år så jag avslutar min anställning där och går vidare.
Nytt år, nytt jobb, nya kollegor, nya rutiner, ny chef och ny kommun
Välkomnar 2025 med öppna armar