Vad gör ni? Del 8!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Började plötsligt tänka på ett jobb som jag aldrig sökte i våras. Ångrar att jag inte sökte det. Om jag hade fått det så skulle jag haft det betydligt lättare nu än vad jag har det och dessutom fått lära mig massor på ett område där jag är ofrivilligt okunnig i dagsläget. Allt bara för att jag lovat arbetsgivaren att stanna kvar i företaget, men då visste jag inte att hon tänkt lägga ner hela företaget senare. Gah. Så. Jäkla. Surt.

Vansinnigt trött, ska åka och kolla på nytt boende snart, kommer dock bli en mellanlandning, men den kommer vara ett tag då det är så billigt :D
lurad på en massa pengar på ved och känner för att strypa nån, tyvärr levererades den när jag inte var hemma efter löfte om leverans hela sommaren och det kom färsk ved då jag beställt torr.. Aldrig mer köpa billig ved och tro att man fyndat

Har äntligen slutat jobba för idag. Blev plötsligt väldigt torr i munnen mot slutet så överläppen fastnade i tandställningen. Det i kombination med varken kunna uttala F eller S gjorde eventuellt att jag kanske inte gjorde mitt allra mest seriösa intryck...:cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
73 74 75
Svar
1 486
· Visningar
67 750
Senast: Dimmoln
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
381
Senast: Tilly_85
·
Svar
1 999
· Visningar
56 159
Svar
931