Dejtingtråden del 38

Nej dom frågar hur läget är och vad jag gör 11 gånger i veckan.
Möjligt , jag är ovan vid att träffa killar via nätet så jag är inte alls bekväm med att lämna ut mig så på en gång.

Vad skriver du själv?
Ställer du frågor osv?
Du behöver ju inte ge ut din adress och exakt vart du jobbar och gör 😁
Jag svarar med ort och jobb är industri, sen kan jag gå in mer på detalj vad det är jag gör på jobbet längre fram.

Inleda med hej snygging brukar sällan sluta bra. Inte den här gången heller, blockeliblock.
Mycket hellre ett hej och hur står det till.
Screenshot_20241229_230814_Tinder.webp

Varför inte?
Jag är öppen för att lära känna nya människor?
Fast du ser ju vad de har skrivit i öppningsmesset innan du svarar?
Nu skulle jag ju ignorera random meddelanden rakt av oavsett vem de var ifrån, men om det frekvent var trista snubbar skulle jag Verkligen ta lärdom och göra det. Annars blir det svårt att klaga känner jag? Om du svarar gör de detsamma.

Fast du ser ju vad de har skrivit i öppningsmesset innan du svarar?
Nu skulle jag ju ignorera random meddelanden rakt av oavsett vem de var ifrån, men om det frekvent var trista snubbar skulle jag Verkligen ta lärdom och göra det. Annars kan du inte klaga känner jag? Om du svarar gör de detsamma.
Jag klagar inte på att folk skriver till mig jag klagar på korsförhören vissa håller.
Nej jag öppnar meddelanden och läser dom även i utkorgen är det förbjudet?

Strunt samma känner att ni bara missförstått alltihopa vi lämnar den här diskussionen.

Ja kanske men har man gemensamma bekanta känns det ju inte värre än att ses på en hemmafest bortsett från frågorna då 🙈

Jag hade aldrig svarat 😅
Känns bara sjukt desperat och obehagligt att skriva till någon bara för att man har gemensamma vänner.
Om det inte är något specifikt men då brukar det stå rätt tydligt.
Typ, Hej, Anna sa att du har en Exotic, vilken uppfödare kommer den från?
Den typen av meddelande är inget konstigt men om en okänd man skriver och frågar vad jag gör blockerar jag direkt. Blä 😅

Ännu en anledning att ha sin fb väldigt begränsad för ickevänner, ingen synlig relationsstatus osv.

Ja kanske men har man gemensamma bekanta känns det ju inte värre än att ses på en hemmafest bortsett från frågorna då 🙈
Är du säker på att du inte är med i facebooksdejtinggrej? Annars verkar det ju jättekonstigt att män bara tar kontakt sådär. Alla män som tagit kontakt med mig oinbjudet ( i någon form av dejtingsyfte) har jag klassat som gränslösa och därmed blockerat.

Jag klagar inte på att folk skriver till mig jag klagar på korsförhören vissa håller.
Nej jag öppnar meddelanden och läser dom även i utkorgen är det förbjudet?

Strunt samma känner att ni bara missförstått alltihopa vi lämnar den här diskussionen.
Klart det inte är, men vill man inte ha alla "hur är läget" är det lättare att ignorera på en gång, eventuellt helt enkelt andra gången frågan dyker upp. Det här är ju bara random människor och ingen du behöver svara tänker jag.

Okej!
Det var mest ett intressant fenomen.

Är du säker på att du inte är med i facebooksdejtinggrej? Annars verkar det ju jättekonstigt att män bara tar kontakt sådär. Alla män som tagit kontakt med mig oinbjudet ( i någon form av dejtingsyfte) har jag klassat som gränslösa och därmed blockerat.
Samma här, aldrig varit med om utöver att någon en gång typ vart tredje år messar mig i något kommentarfält. "Hej jag är en prins från indien! :love:".
Sedan har jag en hund i midsommarkrans som profil och det lockar kanske inte i nördgrupperna där jag är med. :D

Klart det inte är, men vill man inte ha alla "hur är läget" är det lättare att ignorera på en gång, eventuellt helt enkelt andra gången frågan dyker upp. Det här är ju bara random människor och ingen du behöver svara tänker jag.

Okej!
Det var mest ett intressant fenomen.
Du svarar på helt olika saker hej hur är läget kan man absolut börja med men när det är allt samma person skriver en gång dagligen är det inte så spännande men det är inget jag kan veta vid första kontakten eller?

Jag hade aldrig svarat 😅
Känns bara sjukt desperat och obehagligt att skriva till någon bara för att man har gemensamma vänner.
Om det inte är något specifikt men då brukar det stå rätt tydligt.
Typ, Hej, Anna sa att du har en Exotic, vilken uppfödare kommer den från?
Den typen av meddelande är inget konstigt men om en okänd man skriver och frågar vad jag gör blockerar jag direkt. Blä 😅

Ännu en anledning att ha sin fb väldigt begränsad för ickevänner, ingen synlig relationsstatus osv.
Jag tycker inte det är så farligt att folk tar kontakt så länge som är trevliga så är det bara roligt.

Samma här, aldrig varit med om utöver att någon en gång typ vart tredje år messar mig i något kommentarfält. "Hej jag är en prins från indien! :love:".
Sedan har jag en hund i midsommarkrans som profil och det lockar kanske inte i nördgrupperna där jag är med. :D
Jag har en bild på mig själv sen några månader tillbaka och det är faktiskt i samband med det jag började få random meddelanden🙈 innan hade jag en häst som profilbild och som i ditt fall då att det var lite Nigeriapost på sin höjd :)

Du svarar på helt olika saker hej hur är läget kan man absolut skriva men när det är allt samma person skriver en gång dagligen är det inte så spännande och det är inget jag kan veta vid första kontakten eller?
Njaej, men det är väl mest att räkna med att de kommer att vara sådana om det är så det brukar sluta, så lika bra att låta bli att svara på kontaktsökadet. Jag tycker fortfarande det är ett rejält skumt sätt att ta kontakt med folk på.
Om inte annat kan du ju låta bli att svara efter andra eller tredje gången de frågar samma sak. :)

Njaej, men det är väl mest att räkna med att de kommer att vara sådana om det är så det brukar sluta, så lika bra att låta bli att svara på kontaktsökadet. Jag tycker fortfarande det är ett rejält skumt sätt att ta kontakt med folk på.
Om inte annat kan du ju låta bli att svara efter andra eller tredje gången de frågar samma sak. :)
Jag har skrivit med några som inte håller på så också men att sluta skriva med dom som gör det är ju exakt det jag gör :)
Jag undrade vad andra tyckte om just den grejen men jag formulerade mig tydligen oklart för det var bara en person som förstod vad jag menade 😍

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 383
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 157
Senast: gullviva
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
7 393
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 626
Senast: Sleepan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar