Dejtingtråden del 38

Här hade jag nån jag skrev med på Tinder som senast igår kväll skrev att han såg fram emot att gå på dejt. Jag var på middag och svarade lite knapphändigt. Imorse hade han tagit bort
matchningen.

Mitt hjärta blir lite skadat av detta 🤕.

Måste man skriva att ”nu är jag upptagen i 7 h så jag kommer inte svara”? Inser ju att en person som måste ha så snabba bekräftelser på allt han skriver inte passar mig. Jag har ju ett liv och sitter inte klistrad vid telefonen jämt.

Man kanske ska gå över till att skriva på Messenger tidigare. Och fråga om exit-strategi precis som med politisk tillhörighet 🙄😬
En så lättkränkt individ vill du väll ändå inte dejta. Men visst är det jobbigt att behöva sålla så förbaskat för att hitta något som känns som det passar :P .

Ja, jag hade varjefall behövt gå på dejt för att öva lite på det 😜
Ja jag har en som jag tänker så kring. Han är väldigt på, men vi är sannolikt inte en match, men jag tänker att vi kan träffas för att jag behöver öva lite på att dejta. Men även om man bara ska träffa dom i övningssyfte så behöver de ju vara rimliga tänker jag. Liksom trevliga, vettiga värderingar och absolut inte så lättkränkta att de inte klarar av att man inte har 100% fokus på dom dygnets alla timmar. Vem orkar med en sådan diva tänker jag, även om det är trist när någon man trodde var en potentiellt bra person visar sig ha hyggligt trista sidor.

Här hade jag nån jag skrev med på Tinder som senast igår kväll skrev att han såg fram emot att gå på dejt. Jag var på middag och svarade lite knapphändigt. Imorse hade han tagit bort
matchningen.

Mitt hjärta blir lite skadat av detta 🤕.

Måste man skriva att ”nu är jag upptagen i 7 h så jag kommer inte svara”? Inser ju att en person som måste ha så snabba bekräftelser på allt han skriver inte passar mig. Jag har ju ett liv och sitter inte klistrad vid telefonen jämt.

Man kanske ska gå över till att skriva på Messenger tidigare. Och fråga om exit-strategi precis som med politisk tillhörighet 🙄😬
Jag är den negativa jäkeln här. Vars huvud går till att han är i ett förhållande, men ville ha lite bekräftelse. När han inte fick omedelbar bekräftelse/flickvännen kom hem så tog han bort matchningen.

Jag är den negativa jäkeln här. Vars huvud går till att han är i ett förhållande, men ville ha lite bekräftelse. När han inte fick omedelbar bekräftelse/flickvännen kom hem så tog han bort matchningen.
Jag vet inte om det är ett typiskt tecken för personer som har ett förhållande redan. De verkar inte ha några som helst problem med att vänta ut det hela. Jag har haft flera snubbar som hört av sig flera månader efter att jag slutat pratat med dom. Jag har då ändå varit ganska torftig redan i samtalet innan, eftersom män som överlappar sina förhållanden inte är min grej, det är en total turnoff när folk inte har ordning och reda på sina relationer.

Visst kan det vara så att personen har en partner men jag vet inte om det är ett typiskt tecken på det. Det finns ju många andra sätt att vara ett pucko på förutom otrohet tänker jag.

Jag vet inte om det är ett typiskt tecken för personer som har ett förhållande redan. De verkar inte ha några som helst problem med att vänta ut det hela. Jag har haft flera snubbar som hört av sig flera månader efter att jag slutat pratat med dom. Jag har då ändå varit ganska torftig redan i samtalet innan, eftersom män som överlappar sina förhållanden inte är min grej, det är en total turnoff när folk inte har ordning och reda på sina relationer.

Visst kan det vara så att personen har en partner men jag vet inte om det är ett typiskt tecken på det. Det finns ju många andra sätt att vara ett pucko på förutom otrohet tänker jag.
Sedan har vi ju också även i den är tråden sett att olika människor vill ha Väldigt olika frekvens i sitt messande och sin kontakt. Det kan ju vara så enkelt att den här snubben inte tycker det är värt att hålla igång om han inte får frekvensen mött, hur orimlig den än kan tyckas för någon annan. :)

Fick nyårsmess med hjärtan från både A och S, även ett Gott nytt år darling från deras kollega 😅
Kaoset skickade såklart också, träffade honom förra veckan och det var okej. Annars hörs ganska sporadiskt nu vilket är bra, känns som båda två har tröttnat på hela grejen.

Snart kommer kollegan hem, är sådär pepp på att ses. Men det beror nog mest på att jag har varit ledig i två veckor och även om jag gått på ett par fester och sociala aktiviteter så har jag haft mycket tid att gå all in på osocial eremit och jag gillar det lite för mycket 😅
Men jobb nästa vecka så jag måste ändå steppa upp lite så är väl inte fel att börja med en dejt.

Annars ser jag fram emot att träffa S på jobbet nästa vecka, han är alltid söt och gullig och jag vet ju att han trots allt bryr sig och tänker på mig. Det känns fint och jag gör detsamma även om vi inte är någon bra match så kan vi ändå ha en bra relation till varandra.

Promenaden gick bra. Lättsamt och han var väldigt trevlig 🙂
Jag sa visst fel parkering men han körde till den jag va på. Han frågade saker och kom ihåg de vi skrivit om och saker som står på min profil så det var förvånande och uppfriskande.
Kände mig glad och lätt efteråt 🙂 tror de är ett gott betyg!

Kännt att jag har en mur jag byggt upp så jag tillåter mig inte bli för uppspelt. Jag är nog lite rädd om jag ska va ärlig..
Innan va jag nervös och kände att jag borde inte va på Tinder eller träffa någon.

Men promenaden kändes väldigt enkel o vi skrattade så de känns bra.

Dejt idag! Första på 5 år, gammal bekant så vi kände till varandra och jag är försiktigt förhoppningsfull!

Första personen vi mötte på caféet var min gamla svägerska 😂, där fick man för att man försökte vara diskret. Hon verkade kanske inte fatta att det var en ny-dejt för hon kom fram och presenterade sig😁.

Kan kalla han jag gick en promenad med M.
Vi har hörts efter och han är väldigt bra på att höra av sig. Jag sa det igår att jag uppskattar det med honom. Även han tycker komunikation är viktigt så där är vi lika.
Han har sina barn nu men har varit jättebra på att höra av sig ändå 🙂
Vet att barn kräver endel så räknar inte med mycket kontakt men att skriva då och då under dagen tycker jag ändå är viktigt 🙈
Sen är säkerligen vissa dagar mer o andra mindre.

Men det var det som inte funkade med Rymdkillen då det kunde gå 2-3 dygn och jag inte hörde något?

Det känns bra iaf med M och vi har sagt att vi ska ses o laga mat här på fredag 🙂

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 393
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 161
Senast: gullviva
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
7 494
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 632
Senast: Sleepan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar