Dejtingtråden del 38

Jag lägger ganska mycket tid på att sticka, borde jag ha en bild på mig själv hållandes ett garnnystan och ett par stickor? eller trädgårdsintresset, hållandes i en gigantisk rova stolt leendes. En bild på en man som fiskar kanske skulle vara mer okej, det är mer det där trofé hållandet som är lite märkligt. Det är ju trots allt inte fisken jag ska dejta.

Ja, det låter ju som en jättebra idé 😁
Hade lätt gjort det om jag gillat att sticka!
Alternativt kan du hålla ett av dina alster som en trofé!
Askul ju!

När jag höll på med att titta på nätdejting så minns jag just en tjej som hade så fina bilder när hon fiskade. Nåja, minns de vackra naturbilderna i vackert kvälls eller morgonljus, troligtvis övre norrland någonstans och så den gulliga jämthunden (eller gråhund) som tycktes komma med på någotvis i varenda bild. Själva tjejen har jag inte direkt något minne av så.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 472
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 494
Senast: Mineur
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 205
Senast: gullviva
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
8 970

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka