Dejtingtråden del 38

Har heller aldrig påstått något annat än att jag gjort fel, vad är erat problem? Så himla elaka, lämnar den här tråden nu.

Jag tänker mer att du får väl ligga med vem du vill och din partner kan välja att avsluta om hen inte är fine med det. Moralaspekten struntar jag i, du berättade för din partner helt enkelt. Men jag hade nog gjort som hen om det var en månads dejtande, generellt. Å andra sidan hade jag nog inte velat veta om ett snedsprång från sambon, även om jag hade föredragit en diskussion om det innan eventuella ligg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 525
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 656
Senast: Mineur
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 241
Senast: gullviva
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 137

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka