Dejtingtråden del 38

Alltså det här med att lita på nån som har dejtat mycket verkar vara svårt för mig. Han säger att han tycker om mig jättemycket och att han vill va med mig. Men jag har liksom känslan av att han vill vara med nån….så det kanske inte är just mig egentligen. Och jag tror att han kör samma fraser, gulliga grejer och så som han troligtvis gjort på så många tidigare än mig. Hur vet man -nått litet tecken på att det inte är som jag målar upp?

Alltså det här med att lita på nån som har dejtat mycket verkar vara svårt för mig. Han säger att han tycker om mig jättemycket och att han vill va med mig. Men jag har liksom känslan av att han vill vara med nån….så det kanske inte är just mig egentligen. Och jag tror att han kör samma fraser, gulliga grejer och så som han troligtvis gjort på så många tidigare än mig. Hur vet man -nått litet tecken på att det inte är som jag målar upp?

Det vet du inte om du inte frågar. Men litar du inte på de han säger nu så..
Talar hans agerande för samma sak som hans ord?

Det kan även va ens egen osäkerhet som sätter hjärnspöken i en tyvärr..

Det vet du inte om du inte frågar. Men litar du inte på de han säger nu så..
Talar hans agerande för samma sak som hans ord?

Det kan även va ens egen osäkerhet som sätter hjärnspöken i en tyvärr..
Jag har frågat, och han upprepar att detta är speciellt. Men är inte det en floskel hos players?

Hans agerande är att han direkt gick all in och jag har knappt hängt med.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 572
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 751
Senast: Mineur
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 215

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka