Inte helt ovanligt i kvinnors presentationer att de både skriver om sina krogbesök och har bilder som backar upp detta.
De skriver väl inte direkt att karlarna ska betala, men de vill ha en gentleman att gå ut och som är händig i hemmet. En tät dräng som gärna bidra med allt han har, och när han inte längre har eller vill, så byts han ut.
På samma vis som karlar som är vettiga får dras med misstänksamheten som andra karlar har orsakat, så är det nog så illa att kvinnor som är helt underbara och fantastiska kommer att mötas av misstänksamhet utefter hur helt andra kvinnor behandlar sin omgivning.
Det går helt enkelt båda vägarna, eländet, tar sig olika uttryck efter omständigheterna, men mönstren går igen.
Krökarpolare är väl mer dessa som är både ursäkt, anledning och meddragande till att supa även en dag till.
Men visst, det kan utsträckas till att hanla om alla former som ligger på kanten till missbruk, eller än värre. Det är de som ser det som en så naturlig del i sitt liv att de tillochmed lyfter fram det som sitt intresse som jag har dålig erfarenhet av, och som jag vill undvika i mitt umgänge.
Inte lätt att hitta guldkornen bland skrapet som är kvar när man kommit upp i åren litegrann.
Mina åsikter av detta kommer av mina erfarenheter och tankar. Hoppas givetvis få anledning och erfarenhet att ha fel, men tror inte det kommer att hända i verkliga livet.