Okej, men det är också angivet i profilen för det mestaBara som en kommentar får man inte alltid upp bara det man valt. Jag som kvinna som söker en kvinna får upp både män samt kvinnor som söker en man på Tinder![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Okej, men det är också angivet i profilen för det mestaBara som en kommentar får man inte alltid upp bara det man valt. Jag som kvinna som söker en kvinna får upp både män samt kvinnor som söker en man på Tinder![]()
Sant, men dels är där gärna "hål" i vad de har att berätta eller så kommer det fram senare. Eller så blir man totalt blåst.De med ett riktigt missbruk kan också välja att utelämna allt sånt från presentationen. Dvs bara ta upp de saker som de tycker är bra. Som fritidsintressen och djur.
Måste säga att jag tycker det var ganska fult av er som skrattade åt detta inlägg…Har heller aldrig påstått något annat än att jag gjort fel, vad är erat problem? Så himla elaka, lämnar den här tråden nu.
Jag är en krass dysterkvist.
De som behöver tala om att de gärna går på krog och "uteliv", som det inte sällan omskrivs som, känns mera som de är ute efter krökarpolare. Hälst någon som betalar åt dem. Så för min del en stor röd flagga om att springa åt andra hållet så fort det bara går!
Det låter som en helt annan verklighet än den jag lever i?
Jag och mina vänner går ut någon gång nästan varje vecka. Ett par cocktails efter en promenad en söndag eftermiddag, eller middag efter teater eller museibesök, osv. Någon gång varannan månad är jag på AW med jobbet, då brukar vi ta en öl på ett bryggeri som ligger nära vårt kontor. Rätt ofta är jag ute på någon form av spelning, då är det förvisso sällan alkohol involverat men vi har oftast ätit någon form av middag med vin innan.
Men visst är det bra att människor som avskyr sånt sorterar bort sig själva, jag skulle nog inte trivas speciellt bra med någon som inte har något intresse för mat och dryck och vill att jag ska sitta hemma istället för att umgås med mina vänner.![]()
Guh! Jag kan inte ens med att skicka det "obligatoriska" x-et till släkt och vänner, skulle bli galen om en eventuell flirt körde puss och kram hela tiden.Uff, jag svarade någon som skickat ett meddelande (HP) till mig. Ganska normal, men otroligt mycket frågor om utseendet och vill ha massa bilder och någon fixering på min profilbild där jag har håret uppsatt (nu har jag klippt det). Sen efter att ha pratat en dag så kommer det hela tiden puss och kram och "då kan vi sitta där och pussas". Kan inte säga något om sig själv, typ något vitalt som visar på personlighet eller värderingar eller något sådant. Jag är inte något fotomodell, jag ser medelmåttig ut och är medelålders, jag fattar inte varför det här med utseendet blir en sådan grej och varför det är så bråttom med att komma till något "romantiskt" läge. Det blir så här varje gång, jag vill veta mer om personen, de vill skicka komplimanger och gulligull. :/
Sådana kontakter brukade jag avsluta relativt snabbt eftersom det sällan gav nått. Man vill ju veta nått om den andre för att själv få ett intresseUff, jag svarade någon som skickat ett meddelande (HP) till mig. Ganska normal, men otroligt mycket frågor om utseendet och vill ha massa bilder och någon fixering på min profilbild där jag har håret uppsatt (nu har jag klippt det). Sen efter att ha pratat en dag så kommer det hela tiden puss och kram och "då kan vi sitta där och pussas". Kan inte säga något om sig själv, typ något vitalt som visar på personlighet eller värderingar eller något sådant. Jag är inte något fotomodell, jag ser medelmåttig ut och är medelålders, jag fattar inte varför det här med utseendet blir en sådan grej och varför det är så bråttom med att komma till något "romantiskt" läge. Det blir så här varje gång, jag vill veta mer om personen, de vill skicka komplimanger och gulligull. :/
Uff, jag svarade någon som skickat ett meddelande (HP) till mig. Ganska normal, men otroligt mycket frågor om utseendet och vill ha massa bilder och någon fixering på min profilbild där jag har håret uppsatt (nu har jag klippt det). Sen efter att ha pratat en dag så kommer det hela tiden puss och kram och "då kan vi sitta där och pussas". Kan inte säga något om sig själv, typ något vitalt som visar på personlighet eller värderingar eller något sådant. Jag är inte något fotomodell, jag ser medelmåttig ut och är medelålders, jag fattar inte varför det här med utseendet blir en sådan grej och varför det är så bråttom med att komma till något "romantiskt" läge. Det blir så här varje gång, jag vill veta mer om personen, de vill skicka komplimanger och gulligull. :/
Ja men jag svarar bara på dom som verkar ha en "normal" profil.Är det HP vem som kan skriva?
Känner igen mig och håller med. Sådär skriver jag bara till den jag är i ett förhållande med som en faktiskt pussar.
Han jag dejtar fyller väldigt jämt! Vad köper man eller ordnar till en man inte träffat så länge
? Lagom mycket pengar och ändå mycket engagemang, supersvårt! Tips någon?
Bra idé!När S fyllde år förra året gav jag honom en korg med olika saker som jag visste att han tycker om.
Vi hade inte träffats så länge så det kändes väldigt lagom men samtidigt väldigt personligt och visade att jag hade uppmärksammat vad han gillar.
Prylar känns så himla onödigt om man inte vet att personen verkligen vill ha en viss grej och har användning för den.
Magkänslan sa att något var knas och rätt hade den. Jag blev dumpad. Så nu blir det paus från apparna ett tag framöver tills hjärtat har hämtat sig.Åh så svårt att inte vara för på och sabba för sig själv, haha! Och så börjar alla katastroftankar komma, jaaa, jag är en övertänkare av rang, haha!