Dejtingtråden del 38

Det är så jag känner, om det inte stämmer, min magkänsla är tudelad, såatte, jag litar inte helt på vad han säger och då är det lika bra att det inte blev något mer ändå. Tilliten för mig är en av hörnstenarna i en relation, så får den en knuff så backar jag.

Ja, alltså egentligen spelar det ju ingen roll.
Ljuger han är hsn skräp, talar han sanning är det ju verkligen inget man vill ha i sitt liv, drama och psychon ska man undvika 😅

Tinder blir lite smådesperat när en hållit sig undan ett tag 😅 Jag har tidigare fått notiser om att det tar tid att träffa nån, vill jag möjligen ha Tinder Gold på rabatt? Och nyss att promenaddejter är kul, hade jag testat promenaddejter? Snälla, typ? :rofl:

Jag är utmärkt nöjd med att fortsätta skriva med mannen jag hade en träff med för nån månad sen. Dröjer antagligen nån månad innan vi lyckas ses igen, men det räcker fint just nu.

Tinder blir lite smådesperat när en hållit sig undan ett tag 😅 Jag har tidigare fått notiser om att det tar tid att träffa nån, vill jag möjligen ha Tinder Gold på rabatt? Och nyss att promenaddejter är kul, hade jag testat promenaddejter? Snälla, typ? :rofl:

Jag är utmärkt nöjd med att fortsätta skriva med mannen jag hade en träff med för nån månad sen. Dröjer antagligen nån månad innan vi lyckas ses igen, men det räcker fint just nu.
Jättetjatig blir den, tillslut lite dryg också 😂

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 619
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 823
Senast: Mineur
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 268
Senast: gullviva
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 251

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka