Dejtingtråden del 38

Det är så jag känner, om det inte stämmer, min magkänsla är tudelad, såatte, jag litar inte helt på vad han säger och då är det lika bra att det inte blev något mer ändå. Tilliten för mig är en av hörnstenarna i en relation, så får den en knuff så backar jag.

Ja, alltså egentligen spelar det ju ingen roll.
Ljuger han är hsn skräp, talar han sanning är det ju verkligen inget man vill ha i sitt liv, drama och psychon ska man undvika 😅

Tinder blir lite smådesperat när en hållit sig undan ett tag 😅 Jag har tidigare fått notiser om att det tar tid att träffa nån, vill jag möjligen ha Tinder Gold på rabatt? Och nyss att promenaddejter är kul, hade jag testat promenaddejter? Snälla, typ? :rofl:

Jag är utmärkt nöjd med att fortsätta skriva med mannen jag hade en träff med för nån månad sen. Dröjer antagligen nån månad innan vi lyckas ses igen, men det räcker fint just nu.

Tinder blir lite smådesperat när en hållit sig undan ett tag 😅 Jag har tidigare fått notiser om att det tar tid att träffa nån, vill jag möjligen ha Tinder Gold på rabatt? Och nyss att promenaddejter är kul, hade jag testat promenaddejter? Snälla, typ? :rofl:

Jag är utmärkt nöjd med att fortsätta skriva med mannen jag hade en träff med för nån månad sen. Dröjer antagligen nån månad innan vi lyckas ses igen, men det räcker fint just nu.
Jättetjatig blir den, tillslut lite dryg också 😂

Stäng av notiserna 😁
Jag har bara för nya meddelanden, allt annat kan jag vara utan 😅

Jag frågade plastikkirurgen idag när ”jag kan klättra upp i min kompis lastbil?” och hon svarade om tre månader. Det är ju helt orimligt. Beklagade mig för 4s som genast svarade med att fråga när han ska komma hit istället. Rätt svar.

(De nya tuttarna är jättefina!)

Jag går in i bland och tittar på mina konton, idag hade någon skickat en flirt så jag gick in och kollade vad det var för person. I hans presentation står det att han söker en kvinna som inte vill hänga på krogen varje kväll. Vi är i 50 års åldern, är det verkligen så vanligt att folk hänger på krogen varje kväll i den åldern? Det är rätt många män som skriver just den frasen, vilket får mig att undra vilken planet de lever på alternativt vilken planet jag lever på eftersom min bild av vad kvinnor i min ålder gör och har gjort sen vi fyllde typ 30 involverar helt andra saker än "krogen". Det är så länge sedan "krogen" besöktes att inte ett enda ställe från den tiden finns kvar, jag vet inte vart man ens går i den här åldern.

Jag går in i bland och tittar på mina konton, idag hade någon skickat en flirt så jag gick in och kollade vad det var för person. I hans presentation står det att han söker en kvinna som inte vill hänga på krogen varje kväll. Vi är i 50 års åldern, är det verkligen så vanligt att folk hänger på krogen varje kväll i den åldern? Det är rätt många män som skriver just den frasen, vilket får mig att undra vilken planet de lever på alternativt vilken planet jag lever på eftersom min bild av vad kvinnor i min ålder gör och har gjort sen vi fyllde typ 30 involverar helt andra saker än "krogen". Det är så länge sedan "krogen" besöktes att inte ett enda ställe från den tiden finns kvar, jag vet inte vart man ens går i den här åldern.
De av mina vänner / kollegor som är singlar i den åldern är rätt duktiga att gå ut beroende på var de bor så klart. Inte varje kväll kanske men de flesta helger. Beror nog lite på var man bor kanske?

Jag undrar mest om folk inte har några intressen?
Jag var ute två lördagar i rad för ett par helger sen, har inte hänt på många år 😅
Ville dö efter det och nu vill jag inte sätta foten på en krog innan sommaren och tiden för uteserveringar drar igång.

Här händer det grejer, dejt på söndag! Matchade häromkvällen och snacket går bra :) Vet vem han är sen innan (men inte träffat honom på säkert 15 år) och några kompisar vet och har godkänt honom, så det känns skönt! Lugn och stabil kille. Han driver en skidanläggning så han har ju att göra men har fixat så han är ledig en stund på söndag, perfekt!

De av mina vänner / kollegor som är singlar i den åldern är rätt duktiga att gå ut beroende på var de bor så klart. Inte varje kväll kanske men de flesta helger. Beror nog lite på var man bor kanske?
Verkligen, det finns alltså någonstans att gå? Jag vet inte ens ställen i sthlm som känns kul att gå till när man är i 50 års åldern. Jag känner verkligen ingen som går ut på krogen längre, förutom möjligen då för att äta mat, men även det är ganska begränsat.

Verkligen, det finns alltså någonstans att gå? Jag vet inte ens ställen i sthlm som känns kul att gå till när man är i 50 års åldern. Jag känner verkligen ingen som går ut på krogen längre, förutom möjligen då för att äta mat, men även det är ganska begränsat.

Vi går ut i Linköping och där finns det flera trevliga pubar och restauranger som passar fint för aw.
Sist var vi på O'learys, det är väldigt stort, sjukt mycket folk 😅
Efter 23 kände jag mig som farmor Anka bland alla ungdomar 😂

Jag är så gammal att jag kommer in på 55+-krogen som öppnat på Södermalm, och jag går på krogen minst en gång i veckan.
Tar någon öl, kanske äter och umgås. Går ut med mina vänner som är i samma ålder. Finns hur många ställen som helst för det som vi är ute efter.

Vi går ut i Linköping och där finns det flera trevliga pubar och restauranger som passar fint för aw.
Sist var vi på O'learys, det är väldigt stort, sjukt mycket folk 😅
Efter 23 kände jag mig som farmor Anka bland alla ungdomar 😂
Ja, det är ju lite min uppfattning med att det är väldigt mycket en ungdomsarena. Jag vet heller inte vad jag skulle göra där, umgås med mina vänner kan jag ju göra på trevligare platser, där jag hör vad dom säger ;).

Jag är så gammal att jag kommer in på 55+-krogen som öppnat på Södermalm, och jag går på krogen minst en gång i veckan.
Tar någon öl, kanske äter och umgås. Går ut med mina vänner som är i samma ålder. Finns hur många ställen som helst för det som vi är ute efter.
Vad skiljer det från att gå på restaurang/gå ut och äta med vänner?

I min stad finns det inte så mycket ställen, men vi är ett gäng som brukar kolla med varandra om någon är sugen på att gå ut på helgerna. Jag älskar ju att dansa så kan jag så är jag på. Brukar bli puben i stan för de har ofta bra liveband som det går att dansa till :) I gänget är det ålder från 35-55 :)

Ja, det är ju lite min uppfattning med att det är väldigt mycket en ungdomsarena. Jag vet heller inte vad jag skulle göra där, umgås med mina vänner kan jag ju göra på trevligare platser, där jag hör vad dom säger ;).

Inte jag heller 😅
Ses mycket hellre hemma hos kompisar, lagar mat tillsammans och dricker bubbel.

Sommartid är något annat, då gillar jag uteserveringar. Men då slipper man den höga musiken och kommer inte så nära andra människor.
En fin kväll när solen går ner bakom domkyrkan är riktigt nice 😍

Krogen för mig är något jag kopplar till festa. Går jag till en krog och äter middag så skulle jag personligen räkna det som ett restaurangbesök inte ett krogbesök. Men är nog från hur det var när man var yngre och gick på krogen på det sättet som jag tänker på.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat... 2
Svar
35
· Visningar
3 078
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med... 19 20 21
Svar
414
· Visningar
18 109
Senast: Mineur
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske... 2 3
Svar
57
· Visningar
5 493
Senast: gullviva
·
Relationer Jag har en granne som ska flytta, en granne jag gillar mycket så blir tomt utan hen. Bara i vintras mötte jag grannen i tvättstugan som...
Svar
12
· Visningar
437
Senast: _Elly_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka